مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

ورزش با دوران دفاع مقدس بیگانه نبود

سردار «مرادحاجتی» گفت: گفت: ورزش با دوران دفاع مقدس بیگانه نبود و نیست، اما به دلیل کمتر پرداخته شدن به این مقوله، نسل جوان ما از شهدای ورزشکار و اتفاقات خوشایند ورزشی در خطوط مقدم جبهه‌ها بی‌خبرند.
کد خبر: ۴۷۰۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰ - 08August 2021

ورزش با دوران دفاع مقدس بیگانه نبود اما بدان پرداخته نشده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «داریوش هرمزی» سرمربی باشگاه فرهنگی ورزشی شهدای قشقایی شیراز و مدرس AFC با حضور در دفتر سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، ضمن عرض تبریک برای موفقیت‌ وی در جایگاه جدید و همچنین دریافت درجه سرتیپ دومی آرزوی توفیق کرد.

سردار مرادحاجتی در این دیدار، جامعه ورزش کشور را الگوی پهلوانی، مردم داری و تندرستی روح و جسم دانست و اظهار داشت: ورزشکاران ما باید با تاسی از رفتار مولای متقیان، علی (ع) منش، رفتار فروتنانه و اخلاق محوری را در جامعه نشر دهند و به گونه‌ای عمل کنند که نسل جوان ما از آن ها آموزه‌های نیک بیاموزند.

وی با تبریک موفقیت ورزشکاران عزیز کشورمان در عرصه المپیک، افزود: در بسیاری از مصاحبه ها، مردم ما و بلکه دنیا دیدند که جوانان ورزشکار ما با ساده زیستی و اتکا به قدرت ایمان و عزم راسخ خود و در عین محدودیت‌ها و تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی روی سکوی افتخار رفتند و باعث شادی دل مردم شدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: ورزش با دوران دفاع مقدس بیگانه نبود و نیست اما به دلیل کمتر پرداخته شدن به این مقوله، نسل جوان ما از شهدای ورزشکار و اتفاقات خوشایند ورزشی در خطوط مقدم جبهه ها بی‌خبرند.

در ادامه این دیدار سرمربی تیم شهدای قشفایی شیراز که اصالتی خوزستانی دارد با بیان خاطراتی از دوران فعالیت‌اش در پایگاه مقاومت بسیج در اهواز، بیان داشت: سال ها سرباز سردار حاجتی در پایگاه بسیج بودم و هیچ وقت روحیه جهادی و مردمی وی را فراموش نمی‌کنم.

وی گفت: علی‌رغم مشغله‌های زیاد به محض اینکه متوجه شدم که سردار حاجتی در این جایگاه ارزشمند منصوب شدند هدیه‌ای به نیابت از طرف جامعه ورزش و به خصوص مجموعه باشگاه شهدای قشقایی تقدیم فرمانده خودم کردم تا قدردان سال‌ها تلاش این معلم فرهنگی و ارزشی در قالب فرمانده بسیج باشم و امیدوارم که در این جایگاه که مروج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت است نیز همچون گذشته موفق باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار