بیانیه اداره‌کل حفظ آثار مازندران به مناسبت روز خبرنگار؛

خبرنگاران در نبرد رسانه‌ای دشمن حضور فعال دارند

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۷۰۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸ - 08August 2021

خبرنگاران در نبرد رسانه‌ای دشمن حضور فعال دارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

هفدهم مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید «محمود صارمی» که به روز خبرنگار نامگذاری شد، یادآور مجاهدت خبرنگارانی است که جهادگرانه در خط مقدم مقابله با جنگ نرم دشمن ایستادند و این رسالت خطیر را عاشقانه به دوش کشیدند.

همانان که حضورشان در صحنه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، علمی، دفاعی و... مثمر ثمر بوده و در آگاه سازی و اطلاع رسانی افکار عمومی جامعه نقش بسزایی دارند.

۱۷ مرداد روزی است که می‌توان یاد حماسه آفرینی قلم داران و خالقان واژه‌ها و سطور را گرامی داشت؛ همانان که می‌کوشند تا راوی رویداد‌ها و حقایق خدمتگزاران این مرز و بوم بوده و حضور فعال‌شان در نبرد رسانه‌ای نابرابر با قلم ستیزان جهانی، بخش مهمی از جنگ نرم به شمار می‌رود.

بی‌شک، خبرنگاران، سربازان و افسران فداکاری هستند که با قلم و اراده آهنین و اخلاق‌مداری می‌کوشند تا پیام انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان برسانند و در سنگر خبرنگاری به دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و استقلال و امنیت و آزادی ایران اسلامی بپردازند.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با گرامیداشت هفدهم مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید «محمود صارمی» و همه خبرنگاران عرصه جهاد و شهادت بویژه خبرنگاران مازنی، چون شهید «محمد حسن قریب طزره» و شهید مدافع حرم مازندران «هادی باغبانی»، اعلام می‌دارد امروز در میدانی که یک طرف جبهه حق است و طرف مقابل لشکر کفر، این خبرنگار است که با بصیرت‌مداری و اخلاق انقلابی خود با سلاح قلم برای اثبات حق می‌جنگد و سفیر آگاهی‌بخش جامعه محسوب می‌شود؛ و بر خود فرض می‌داند ضمن تقدیر و تکریم از اصحاب رسانه و خبرنگاران متعهد و ارزشی بخصوص خبرنگاران حوزه دفاع مقدس این روز بزرگ و پر حماسه را به جامعه فرهیخته رسانه تبریک بگوید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها