برادر شهید ذوالفقاری در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

خدمت به خلق خدا کمتر از شهادت نیست

«ذوالفقاری» گفت: امروزه خبرنگاران با قلم و دوربین خود می‌توانند به مشکلات جامعه رسیدگی کنند و به سمع و نظر مسئولان برسانند، چرا که خدمت به خلق خدا کمتر از شهادت نیست.
کد خبر: ۴۷۰۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲ - 08August 2021

خدمت به خلق خدا کمتر از شهادت نیست«علیرضا ذوالفقاری» برادر شهید «محسن ذوالفقاری» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: شهید ذوالفقاری در فروردین سال ۱۳۶۴ دیده به جهان گشود. در دوران کودکی و نوجوانی مشغول فعالیت در حوزه‌های فرهنگی و ورزشی مساجد شد و از افراد فعال در این زمینه بود.

وی با اشاره به علاقه بسیار شهید به نویسندگی و پژوهشگری افزود: به دلیل میل و علاقه شهید به حرفه خبرنگاری، به چند مرکز تنظیم خبر مثل روزنامه‌ها، مجله‌ها و باشگاه خبرنگاران جوان جذب شده بود و فعالیت میکرد.

علیرضا ذوالفقاری فروتنی، افتادگی، صبوری و شوخ طبعی را از ویژگی‌های بارز شهید دانست و گفت: شهید ذوالفقاری بسیار پیگیر مسائل سیاسی و اجتماعی جامعه بودند و علاقه مند به رفع مشکلات و دغدغه های مردم بودند.

برادر شهید عنوان کرد: پس از پوشش خبری سالگرد شهید دولتی مقدم در مصلای زابل، هنگام بازگشت در جاده زابل به زاهدان در محلی به نام تاسوکی توسط گروهک عبدالمالک ریگی به همراه ۲۲ نفر دیگر به طور ناجوانمردانه ای به شهادت رسید.

وی در پایان ادامه راه شهدای خبرنگار را در بررسی و پیگیری مشکلات مردم دانست و گفت: امروزه خبرنگاران با قلم و دوربین خود میتوانند به مشکلات جامعه رسیدگی کنند و به سمع و نظر مسئولان برسانند. چرا که خدمت به خلق خدا کمتر از شهادت نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار