نماینده ولی فقیه در مازندران:

تفکر سازش با دشمنان تفکر ضد امام حسینی است

آیت‌الله «محمدی لائینی» گفت: تفکر سازش با دشمنان تفکری اشتباه و ضد امام حسینی است.
کد خبر: ۴۷۰۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸ - 08August 2021

تفکر سازش با دشمنان تفکر ضد امام حسینی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران صبح امروز در همایش طلایه داران تبلیغ اظهار داشت: عزاداری برای امام حسین (ع) باید جنبه یالثارات الحسینی و رویکرد انتقام جویانه از خط انحراف و جریان باطل و جریان ظلم و ظالم داشته باشد.

وی افزود: امروز ما مسئولیم و باید جریان امام حسین را تقویت کنیم و جریان یزد را بکوبیم و این وظیفه ما در رابطه با امام حسین است.

محمدی لائینی ادامه داد: کسی که با جریان باطل سازش می‌کند نمی‌تواند برای امام حسین عزاداری کند؛ سازش با ظالمان با یاری مظلومان نمی‌سازد و هیچ سود و نفعی برای ما ندارد.

امام جمعه ساری با بیان اینکه تفکر سازش با دشمنان تفکر اشتباه و ضد امام حسینی است، گفت: نمی‌توان مملکت امام حسین را با سازش با ظالمان و یزیدیان زمان ساخت و این تفکر غلط است.

محمدی لائینی با عنوان اینکه مقام معظم رهبری و حضرت امام بر مسئله استکبارستیزی و پرهیز از سازش با ظالمان تأکید کردند، افزود: فلسفه انقلاب ما این بوده و انقلاب اسلامی ما بزرگترین مصداق بارز یالثارات الحسین است.

وی تصریح کرد: امروز بزرگترین عزاداری را امام راحل با انقلاب اسلامی انجام داد و بزرگترین ضربه را بر جریان باطل زد و بزرگترین انتقام را از خون امام حسین گرفت.

محمدی لائینی افزود: عزاداری کسی که با این انقلاب میانه و ارادت ندارد خیال باطل و راه نادرست است و همه وظیفه داریم به دولت انقلابی که مشی جهادی و شعار سازندگی مملکت با اتکاء به داخل دارد، کمک کنیم و این‌ها ماهیت اصلی انقلاب است و راه و فکر باطل مملکت را عقب می‌اندازد.

محمدی لائینی با بیان اینکه ذاکرین امام حسین در محرم وظیفه معرفتی و عواطفی و انقلابی دارند، گفت: باید در خط ولایت باشیم و به دولت انقلابی کمک کنیم و وظایف اجتماعی و پیگیری مسائل و مشکلات مردم را داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها