فرماندار یزد:

خبرنگاران طلایه‌داران راستین خدمت به عرصه اطلاع‌رسانی هستند

«رستگاری» در پیامی به‌مناسبت روز خبرنگار اعلام کرد: طلایه‌داران راستین خدمت به عرصه اطلاع‌رسانی و خبر در جمهوری اسلامی ایران، خبرنگاران عزیز هستند که به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌شناسی‌اند.
کد خبر: ۴۷۰۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱ - 08August 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «سیدمحمد رستگاری» فرماندار یزد در در پیامی، ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد مصادف با سالروز شهادت «محمود صارمی» و روز خبرنگار، این روز را به خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.

متن این پیام شرح زیر است:
 
طلایه‌داران راستین خدمت به عرصه اطلاع‌رسانی و خبر در جمهوری اسلامی ایران، خبرنگاران عزیز هستند که به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه شناسی‌اند و در عصری که کثرت و سرعت تبادل اطلاعات، خبرنگاران امین را به سرمایه‌ای برای حفظ اگاهی جامعه تبدل کرده است، دانش و تعهد اصلی‌ترین سرمایه خبرنگاران در ایفای رسالت‌شان در خدمت به مردم است؛ چراکه تحقق جامعه پویا جز به مدد روشنگری و اطلاع‌رسانی اصحاب رسانه صورت نخواهد پذیرفت.
 
هفدهم مردادماه روز سترگ خبرنگار که به‌مناسبت سالروز شهادت شهید خبرنگار «محمود صارمی» نامگذاری شده است، فرصت مغتنمی است که این روز شکوهمند، روز حق‌گویی، حق‌جویی و روز پاسداشت قلم را به تمامی خبرنگاران به‌ویژه خبرنگاران فهیم و پرتلاش شهرستان یزد و همه زحمت‌کشان عرصه خبر که به‌ویژه جهت پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا در جامعه و نیز کمک‌های مؤمنانه برای همنوعان و مساعدت‌های خیری به بخش بهداشت و درمان و... اطلاع‌رسانی و نقش‌آفرینی نموده‌اند تبریک و تهنیت عرض نمایم.
 
توفیقات روزافزون خبرنگاران گران‌قدر را در مسیر روشنگری و آگاهی‌بخشی جامعه از خداوند متعال خواهانم.
 
انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار