پویش «رهایی از بند» در سالروز ورود آزادگان به وطن اجرا می‌شود

«دانش کهن» از اجرای پویش رهایی از بند به مناسبت فرارسیدن سالروز ورود آزادگان به کشور خبر داد و گفت: این پویش با همکاری ستاد دیه و انجمن آزادگان استان البرز اجرا می‌شود.
کد خبر: ۴۷۰۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱ - 08August 2021

پویش «رهایی از بند» در سالروز ورود آزادگان به وطن برگزار می شودبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، «امیرحسین دانش کهن» معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز امروز در جلسه هم‌اندیشی اجرای پویش نذر آزادی اظهار داشت: 26 مرداد سالروز آزادی غیورمردانی است که با صبر و استقامت اقتدار و سربلندی را برای کشور به ارمغان آوردند. آن‌ها با تحمل دردها و فشارها در زندان بعثیان عراق و به تأسی از اسرای کربلا و عاشورا به مسلمانان جهان درس ایثار و استقامت آموختند.

وی از اجرای پویش رهایی از بند به مناسبت فرارسیدن سالروز ورود آزادگان به کشور خبر داد و عنوان کرد: این پویش با همکاری ستاد دیه و انجمن آزادگان استان البرز اجرا می‌شود. در جلسه هم‌اندیشی این پویش بنا شد تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد و مشمول دیه در سالروز ورود آزادگان به وطن آزاد شوند و به آغوش خانواده بازگردند.

دانش‌کهن بیان داشت: ایثار و ازخودگذشتگی در هر زمانی بنا به شرایط و مقتضیات جامعه ادامه دارد. هدف از برگزاری این پویش گذاشتن سنگ بنای نوعی از ایثار در شرایط اقتصادی کنونی است. عده‌ای از زندانیان به دلیل شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه به دلیل ورشکستگی در زندان به سر می‌برند. این در حالی است که این افراد آبرومند و حضورشان در جامعه مفید است. امیدواریم این پویش آغاز مسیری از ایثار و همدلی برای کمک به مردم و رشد و توسعه کشورمان باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار