پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس ایلام به مناسبت روز خبرنگار؛

حرمت قلم بدان سبب است که می‌تواند پرده‌های ضلالت را از مسیر تکامل بشریت بردارد

سرهنگ «فولادی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۴۷۰۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸ - 08August 2021

حرمت قلم بدان سبب است که  می‌تواند پرده‌های ضلالت را از مسیر تکامل  بشریت برداردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، سرهنگ پاسدار «محمدحسین فولادی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریکی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

«واژه نوارانی خبرنگاری را می‌توان از مصادیق سوره مبارکه قلم و سوگند جاودانه خداوند متعال به آن برشمرد. بی‌تردید نوشتن وکتابت از اعظم نعمت‌های الهی است که خداوند متعال درک وفهم عمیق آن‌را نثار انسان‌هایی می‌نماید که گام در مسیر حق گذاشته و برگزیده برای تکمیل رسالت انبیا و اولیای الهی در جهت انسان سازی و دستیابی به مقام قرب پروردگار شده اند.

حرمت قلم بدان سبب است که هم می‌تواند پرده‌های ضلالت و گمراهی را از مسیر تکامل مادی و معنوی بشریت بردارد و هم می‌تواند در مسیر شیطان بنگارد و منشا شقاوت و سیه روزی انسانیت باشد چنانچه امروز درتقابل سخت دو جبهه حق و باطل در سطح نظام ناعادلانه بین الملل به‌خوبی آنرا مشاهده می‌نماییم. در این حوزه عمیق و پرتلاطم است که نقش خبرنگاران متعهد، خلاق و انقلابی سرامد تمامی تلاش‌ها قرار می‌گیرد؛ استحکام بنیان‌های اعتقادی جامعه، زدودن هر گونه انحراف و کج روی از مسیر توسعه کشور، اصلاح ساختار‌های ناصواب و گسترش چتر نظارت عامه بر رفتار و عملکرد دولتمردان از جمله اقدامات حسنه و گرانبهایی است که می‌تواند کشور را در مسیر توسعه، بالندگی و تحقق عدالت اجتماعی یاری و مدد رساند.

اینجانب این روز عزیز و ماندگار را به آحاد جامعه خبرنگاری کشور خاصه خبرنگاران متعهد و انقلابی که ان‌شاءالله پیشگام در اعتلای انقلاب اسلامی بوده و می‌توانند پیشران گام دوم انقلاب باشند، از صمیم قلب تبریک عرض نموده و به روح شهید صارمی عزیز و همه شهدای خبرنگار، آن انسان‌های برجسته و خردمندی که در راه خدا و برای عزت کشور عزیزمان جان دادند تا امروز ما بر قله امنیت و عزت جهانی قرار بگیریم سلام و درود می‌فرستم و یاد خبرنگاران متعهد و فقید استان‌مان سامی شهبازی و پژمان مهدوی عزیز را گرامی داشته و با تمام وجود به مقام ارزشمند قلم و جایگاه عزت بخش خبرنگاری اظهار ارادت و احترام می‌نماییم باشد که خداوند متعال توفیقات وسلامتی هرچه بیشتر و روز افزون این عزیزان سینه چاک را مقدر درگاه با عظمتش گرداند.

سرهنگ پاسدار محمدحسین فولادی
مدیرکل بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها