مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری شهرداری قم:

روضه‌های خانگی در منازل شهدا موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

مقیمی گفت: برگزاری روضه‌های خانگی در منازل شهدا موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود.
کد خبر: ۴۷۰۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۰ - 08August 2021

روضه‌های خانگی در منازل شهدا موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، «ابوالقاسم مقیمی» مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری ورزش شهرداری قم امروز در آیین رونمایی از پویش کاروان ایثار و گرامی‌داشت دومین سال برگزاری روضه‌های خانگی در منازل شهدا اظهار داشت: هر موقع مدیران شهرداری در منازل شهدا حاضر می‌شدند، سخنان خانواده‌ها بر دل‌ها می‌نشست و خاطرات آن‌ها در نشریات و فضای مجازی منتشر شد.

وی افزود: امسال تصمیم گرفتیم برنامه حضور در منازل شهدا را با انسجام بیشتری برگزار کنیم، زیرا این برنامه، کم هزینه، ولی بسیار تاثیر گذار است.

مقیمی ادامه داد: از اهداف برنامه حضور در منازل شهیدان می‌توان به تکریم خانواده شهدا در جامعه، معرفی خانواده شهدا به اهالی محل و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان والامقام و الگوگیری از آن‌ها اشاره کرد.

وی همچنین با تاکید بر اینکه بسیج پشتوانه حرکت‌های مهم و مردمی در کشور و بخصوص در سطح استان قم محسوب می‌شود، تصریح کرد: آیین برگزاری روضه‌های خانگی در منازل شهدا با همکاری بسیج مداحان استان برگزار می‌شود و ما معتقدیم فضای روضه خوانی‌ها باید به صورت مردمی باقی بماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار