رئیس پلیس پایتخت عنوان کرد؛

هزینه سنگین دشمنان برای ایجاد ناامنی در ایران

سردار رحیمی با بیان اینکه امروز دشمنان هزینه‌های سنگینی برای ضربه زدن به امنیت کشورمان می‌کنند، گفت: نیروی انتظامی امروز با تمام توان در میدان مقابله با دشمنان، حضوری فعال دارد.
کد خبر: ۴۷۰۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱ - 09August 2021

هزینه سنگین دشمنان برای ضربه وارد کردن به امینت داخلی کشورمان

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین رحیمی» رئیس پلیس پایتخت در مراسم تشییع پیکر استوار شهید «یاسر طاهری» که صبح امروز در پلیس پیشگیری پایتخت برگزار شد، با اشاره به اینکه امنیت مهم‌ترین، ریشه‌ای‌ترین و بنیادی‌ترین موضوع برای همه جوامع است، اظهار داشت: امنیت داخلی هر کشور اساسی‌ترین رکن امنیت هر کشور است؛ اگر کشوری امنیت داخلی نداشته باشد، نمی‌تواند در حوزه‌های مختلف پیشرفت کند.

وی ادامه داد: با توجه به توطئه‌های فراوانی که دشمنان علیه جمهوری اسلامی انجام می‌دهند برقراری امنیت داخلی کار سختی است.

سردار رحیمی گفت: امروز دشمنان هزینه‌های سنگینی برای ضربه زدن به امنیت کشورمان می‌کنند و نیروی انتظامی با تمام توان در میدان مقابله با  دشمنان حضوری فعال دارد.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه این دومین شهید فرماندهی انتظامی در برخورد با سارقین طی ۱۰ روز گدشته است، گفت: شهید یاسر طاهری پس از دریافت خبری مبنی بر سرقت برای شناسایی به بلوار آفریقا اعزام می‌شود.

وی ادامه داد: پس از شناسایی سارقین و تعقیب و گریز وقتی ماشین سارقین متوقف می‌شود خودرو دیگری که نقش پوشش سارقین را دارد با تیراندازی به گشت پلیس باعث شهدت استوار طاهری می‌شود.

سردار رحیمی گفت: دشمنان، اشرار، سارقین و اراذل و اوباش بدانند که نیروی انتظامی در این مسیر ایستاده است و برای تأمین نظم و امنیت هیچگاه میدان را ترک نخواهیم کرد.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار