رئیس سازمان بسیج مداحان البرز خبر داد؛

برگزاری مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان در امامزاده طاهر (ع) کرج

«نوروزی‌فر» از برگزاری مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان در امامزاده طاهر (ع) کرج خبر داد و گفت: این مراسم از روز دوشنبه 18 مرداد به مدت 11 شب برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۷۰۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵ - 09August 2021

برگزاری مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان در امامزاده طاهر (ع) کرج«ابراهیم نوروزی‌فر» رئیس سازمان بسیج مداحان استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرج با اشاره به فرارسیدن ماه محرم اظهار داشت: امسال نیز به‌واسطه شیوع ویروس کرونا مراسم‌های ایام محرم و صفر بر اساس دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی که از طریق سازمان تبلیغات اسلامی نیز به هیئات مذهبی ابلاغ شده برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: عاشقان حسینی در این ایام با حضور پرشور در هیئات مذهبی که در فضاهای باز و مناسب برگزار می‌شود، در عزای سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به سوگ خواهند نشست. امید است با دعای خیر آن‌ها هرچه زودتر بیماری کرونا ریشه‌کن شود و مجدد بتوانند در مجالس عزا و شادی اهل‌ بیت (ع) در اماکن مقدس شرکت کنند.

رئیس سازمان بسیج مداحان استان البرز از تدارک و پیش‌بینی برنامه‌های عزاداری به مناسبت ماه محرم از سوی این سازمان خبر داد و افزود: از دوشنبه 18 مرداد به مدت 11 روز، مراسم چهارپایه خوانی هر روز ساعت 18 در امامزاده حسن (ع) کرج برگزار می‌شود و مداحان اهل‌ بیت (ع) در این مراسم حاضر شده و از نوای گرمشان بهره‌مند خواهیم شد.

نوروزی فر از برگزاری مراسم عزاداری در امامزاده طاهر (ع) کرج از روز دوشنبه 18 مرداد به مدت 11 شب، هر شب ساعت 1 تا 2:30 بامداد نیز خبر داد و بیان داشت: این مراسم با سخنرانی حاج فرید نجف نیا و مداحی ذاکران اهل‌بیت (ع) و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد. همزمان با این مراسم، موکب‌هایی نیز در این مکان برپا می‌شود تا فضا رنگ و بوی اربعین بگیرد.

وی عنوان کرد: مراسم شال اندازی عزاداری ماه محرم نیز در آستانه فرارسیدن این ماه به همت سازمان بسیج مداحان، سازمان اوقاف و امور خیریه و کانون مداحان سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز در آستان مقدس امامزادگان محمد (ع) و سکینه خاتون (س) کرج برگزار و طبق سنت همه‌ ساله، شال‌های عزاداری تقدیم جامعه ستایشگری و ذاکرین اهل‌ بیت (ع) شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار