سرباز گمنام امام زمان (عج) در جوار همرزمان شهیدش آرام گرفت

پیکر مطهر جانباز شهید «محمدرضا مدحی» با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران تشییع شد.
کد خبر: ۴۷۱۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶ - 10August 2021

پیکر جانباز مدحی در جوار همرزمان شهیدش آرام گرفتبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، پیکر مطهر جانباز شهید «محمدرضا مدحی» با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و جمعی از همرزمانش طی مراسمی تشییع و در جوار همرزمانش در قطعه ۲۷ گلزار شهدای بهشت زهرای تهران آرام گرفت.

سردار محمدرضا مدحی از جانبازان دفاع مقدس بود که نام وی بیشتر در پرونده معروف به «الماسی برای فریب» مطرح شد.

۱۸ خرداد ۱۳۹۰ مدحی در مستند «الماسی برای فریب» که از شبکه سوم سیما پخش شد، معرفی شد. در این مستند مدحی به عنوان جاسوس دوجانبه معرفی شد که توانسته به گروه‌های اپوزسیون ایران و سازمان‌های اطلاعاتی غربی نفوذ کند و در میان مقامات غربی جلسه‌ای محرمانه با هیلاری کلینتون و جو بایدن داشته باشد.

در این مستند بیان شد که مدحی خود را به اپوزسیون با عنوان تاجر الماس و مقام بلندپایه اطلاعاتی سابق نظام معرفی کرده بود و با ادعای اینکه بسیاری از دوستانش آماده‌اند از نظام بریده و به وی ملحق شوند توانسته بود توجه دولت‌های خارجی را به خود جلب کند. مدحی در این مستند گفت وقتی به قدس اشغالی رفت و در پادگان رژیم صهیونیستی وظیفه فرماندهی کودتا و عملیات در ایران را عهده‌دار شد، سازمان اطلاعات ایران برای نجات وی وارد عمل شد و او را به ایران بازگرداند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار