فرمانده قرارگاه عاشورای سپاه:

ولایی بودن در عمل معنا پیدا می‌کند

فرمانده قرارگاه عاشورای سپاه گفت: باید در عمل ولایی بودن خود را نشان دهیم و مردم استان اردبیل در طول تاریخ نشان داده‌اند که ولایی هستند و پشت انقلاب اسلامی و کشور خود ایستاده‌اند.
کد خبر: ۴۷۱۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷ - 10August 2021

ولایی بودن به حرف نیست، به عمل است

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار «جلیل بابازاده»، صبح امروز آیین تکریم و معارفه فرمانده و جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل که در سالن ولایت اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: ولایی بودن به حرف نیست و به عمل است و باید در عمل ولایی بودن خود را نشان دهیم و مردم استان اردبیل در طول دوران مختلف در زمان‌های حساس کشور از انقلاب تا به امروز، ولایی بودن خود را در عمل نشان داده‌اند و همواره پشتیبان انقلاب و ولایت بوده‌اند.

وی افزود: بنده ۱۳ سال افتخار خدمت در استان اردبیل را داشته‌ام و همواره رهرو امام حسین(ع) بوده‌ و با رفاقت و محبت و کمک مردم استان اردبیل به وظیفه خود در این چند سال عمل کردیم.  در طول دوران خدمت خود در استان اردبیل همواره تلاش کرده‌ام که باقیات الصالحاتی از خود باقی بگذارم و طبق تاکیدات مقام معظم رهبری باید مردم‌داری و حل مشکلات مردمی را سر لوحه کار خود قرار دهیم.

فرمانده سابق سپاه حضرت عباس (ع) ادامه داد: در دوران خدمت خود باید به جای فرصت‌سوزی به فکر فرصت‌سازی و به جای باورسوزی به فکر باورسازی باشیم و اگر جز این باشد، به مشکل برخواهیم خورد و طی ۱۳ سال که امانت مردم و انقلاب در دست ما بود، تمام تلاش خود را به کار بستیم تا بر اساس اهداف و آمال و آرزوهای کشور و نظام قدم برداریم.

وی عنوان کرد: همه ما زیر بیرق ولایت و امام حسین(عج) به سوی هدف مشترکی حرکت می‌کنیم؛ «سپاه یعنی مردم‌داری و همراه بودن با مردم» و سپاه هیچ‌گاه از مردم جدا نشده و در کنار مردم بوده است. تمامی نظامیان کشور از ارتش گرفته تا سپاه، همواره برای تعالی کشور و نظام در تلاش بودند و هیچ‌گاه دشمنان نمی‌توانند با نقشه‌های شوم خود، خدشه‌ای بین نیروهای نظامی ما ایجاد کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها