مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

امروز خبرنگاران، سربازان جنگ شناختی هستند

سردار «ملکی» گفت: خبرنگاران، سربازان جنگ شناختی هستند و باید مسائل را خوب تحلیل کنند.
کد خبر: ۴۷۱۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰ - 10August 2021

امروز خبرنگاران، سربازان جنگ شناختی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیدات روز خبرنگار و تجدید میثاق خبرنگاران با آرمان‌های شهدا که در جوار مزار شهدای گمنام مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران برگزار شد، با بیان اینکه خبرنگاران با وجود مشکلاتی که دارند با عشق و ذوق به وظیفه و رسالت خود عمل می‌کنند، اظهار داشت: شما خبرنگاران چشم و گوش مردم هستید و سهم بسزایی در اطلاع رسانی جامعه دارید.

وی با بیان اینکه نامگذاری روز خبرنگار به مناسبت شهادت شهید محمود صارمی نامگذاری بجایی بود، گفت: عدم بصیرت عده‌ای باعث شد عاشورا رقم بخورد و امروز هم دشمنان بی‌بصیرت و بی‌تفکر با راه اندازی جنگ شناختی به اعتقادات و باور‌های مردم نشانه رفتند.

سردار ملکی با بیان اینکه جنگ شناختی حمله به باور‌ها است و عاشورا هم در واقع یک جنگ شناختی بود، تصریح کرد: دشمن امروز در جنگ شناختی بر افکار عمومی مردم می‌تازد و قدرت فکر و اندیشه را از مردم گرفته و خبرنگاران، سربازان جنگ شناختی هستند و باید مسائل را خوب تحلیل کنند. دشمن آزمون‌های زیادی از ما گرفت که جنگ تحمیلی، جنگ‌های داخلی، مشکلات و مسائل امنیتی از آن جمله هستند و در جنگ نظامی کم آورد و حرفی برای گفتن ندارد و در جنگ اقتصادی هم پیروز خواهیم شد.

وی پیروزی در جنگ سوریه را محصول فداکاری و رشادت‌های نیرو‌های نظامی دانست و گفت: خبرنگاران نیز در این پیروزی سهم زیادی دارند و با حضور جسورانه‌شان واقعیت‌ها را به مردم و جامعه منتقل کردند. اصحاب رسانه اهل دل و اهل ذوق هستند و بسیج رسانه توانست اهالی رسانه را همراه و هم خط کند.

این مسئول با بیان اینکه در چهل‌ویکمین سال دفاع مقدس قرار داریم و اصحاب رسانه چهلمین سال دفاع مقدس را خیلی خوب پرداختند، گفت: انتظار داریم در چهل‌ویکمین سال دفاع مقدس نیز بیشتر به این حوزه بپردازید. دفاع مقدس سرچشمه‌اش عاشورا است و تا زمانی که عاشورا زنده است دفاع مقدس هم زنده است و امنیت امروز ما نیز مرهون تفکر دفاع مقدس است که می‌توانیم به فعالیت‌های فرهنگی، اقتصادی، عمرانی و... بپردازیم چراکه بدون امنیت هیچ کاری نمی‌توانیم انجام بدهیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره ۲۳ شهید رسانه مازندران تصریح کرد: خبرنگاران سربازان جنگ نرم هستند و باید در مقابل مشکلات قوی باشید و با قلم خدایی‌تان خوب منتقل کنید چرا که قلم اگر خدایی باشد، قلب‌های دیگران را آرامش می‌بخشد و در جنگ شناختی هم پیروز خواهیم شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها