دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران:

امر به معروف و نهی از منکر سنگر جبهه انقلاب است

«محمدی» گفت: امر به معروف و نهی از منکر سنگر مستحکمی برای جهادگران جبهه انقلاب است.
کد خبر: ۴۷۱۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳ - 10August 2021

تشکیل دولت اسلامی بالاترین معروف‌ها استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «مهرداد محمدی» دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران پیش از ظهر امروز در مراسم روز خبرنگار به تبیین برنامه‌های دهه امر به معروف و نهی از منکر استان پرداخت و اظهار داشت: جوهره اصلی قیام امام حسین (ع) امر به معروف و نهی از منکر بوده است.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در منطقه در پیچ تاریخی قرار دارد، افزود: در حال جابجایی قدرت و دولت هستیم و انتظار داریم مسئولین به مردم خدمت‌رسانی کنند.

این مسئول شعار محوری سال جاری را «قیام حسینی، مردم مطالبه‌گر و مسئولان پاسخگو» اعلام کرد و گفت: از این رو نیازمند آن هستیم که مردم تلاش کنند تا معروف و نیکی در جامعه ترویج یابد.

محمدی با بیان اینکه در شرایط کرونایی هستیم و اقدامات و کمک‌های مومنانه نوعی امر به معروف است، گفت: امر به معروف و نهی از منکر سنگر مستحکمی برای جهادگران جبهه انقلاب است. در گام دوم انقلاب نیازمند گسترش معنویت در جامعه هستیم و تمسک به اهل بیت تنها چیزی است که می‌تواند مشکلات را حل کند و باید از فرصت محرم بهره گرفت.

محمدی با بیان اینکه همه تلاش ما این است که از ظرفیت نهاد‌های انقلابی، سمن‌ها و دلسوزان انقلاب در حوزه اجتماعی بهره گیریم، ادامه داد: اخلاق اسلامی و استقرار عدل و عدالت و مجاهدت برای اقتدار نظام بالاترین معروف‌ها است.

این مسئول با بیان اینکه بالاترین معروف‌ها ناظر به حفظ نظام جمهوری اسلامی است، تشکیل دولت اسلامی را بالاترین معروف‌ها دانست و گفت: باید از ظرفیت مردمی برای احیای معروفات بهره گرفت.

وی از اصحاب رسانه خواست تا متناسب با شعار سال مطالبه درست و اصولی و بهنگام داشته باشند و تصریح کرد: امر به ترویج نیکی‌ها و جلوگیری از بدی‌ها و انتقاد باید سازنده باشد و امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یکی از دستورات الهی ترویج شود.

این مسئول با اشاره به اینکه دهه امر به معروف و نهی از منکر را با هشتگ «بی‌تفاوت نباشیم» و «همه ما مسئولیم» در فضای مجازی آغاز کردیم، گفت: همه ما مسئولیم و باید احساس تکلیف برای اعتلا و پیشرفت نظام داشته باشیم.

وی با اشاره به روزشمار دهه امر به معروف و نهی از منکر ادامه داد: در گام دوم انقلاب مطالبه‌گری و پرسشگری جوانان نیازمند هدایگری است.

«احمد خدادی» رئیس واحد مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز مطالبه‌گری و پیگیر مشکلات مردم بودن و پاسخگویی مسئولین را از وظایف شاخص رسانه‌ها اعلام کرد و افزود: اگر مدیران و رسانه‌ها در کنار هم باشند شاهد توسعه و تعالی جامعه خواهیم بود.

خدادی قلم زدن در شاخص و تراز انقلاب اسلامی را از جمله مطالبات بیان کرد و گفت: ۴۱۵ رسانه مکتوب و غیرمکتوب با بیش از هزار خبرنگار در استان فعالیت دارند و اگر مدیران دستگاه‌های اجرایی از این ظرفیت استفاده کنند، بسیاری از مسائل و مشکلات رفع می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها