سرهنگ فرید:

جشنواره هنرهای تجسمی دفاع‌مقدس برگزار می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان از برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۴۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۸ - 18October 2013

جشنواره هنرهای تجسمی دفاع‌مقدس برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرهنگ فرید مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس لرستان با اعلام این خبر، اظهار داشت: فراخوان چهارمین جشنواره هنرهای تجسمی دفاع مقدس استان از طرف اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس منتشر شد.

وی افزود: این جشنواره در بخشهای گرافیک شامل تصویرسازی، خط در گرافیک، نقاشی شامل رنگ و روغن، آب رنگ، مداد رنگی پاستیل، طراحی شامل آب مرکب، زغال، مداد کنته و مداد برگزار میشود.
 
فرید ادامه داد: از موضوعات این جشنواره میتوان به نوجوانان و جنگ، سرداران شهید، شهدای گمنام، شهدای نماز و دفاع مقدس، بمباران، سوسنگرد و رزمندگان اشاره کرد.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس لرستان تصریح کرد: مهلت ارسال آثار به این جشنواره که با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار میشود تا 20 آبانماه آینده و مراسم اختتامیه آن 26 آبانماه همزمان با سالروز آزادسازی سوسنگرد اعلام شده است.
 
فرید تاکید کرد: علاقهمندان به شرکت در این جشنواره هنرهای تجسمی میتوانند آثار خود در موضوعات و بخشهای ذکر شده را به نشانی دبیرخانه واقع در خرمآباد، میدان ناصرخسرو، ابتدای کوچه یادگار امام، روبروی مدرسه شهدای جهاد، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ارسال کنند.
نظر شما
پربیننده ها