فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

مقابله با جنگ نرم نیازمند روحیه خودباوری و جهادی است

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مقابله با جنگ نرم دشمنان از اولویت‌های اصلی کشور است و در این مسیر نیازمند روحیه خودباوری و جهادی هستیم.
کد خبر: ۴۷۱۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲ - 10August 2021

مقابله با جنگ نرم نیازمند روحیه خودباوری و جهادی است

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، امروز مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با حضور سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده سپاه پاسداران برگزار شد و سردار سرتیپ دوم پاسدار «غلامحسین محمدی‌اصل» به سمت فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل و سرهنگ پاسدار «شکر عبدی» به سمت جانشین سپاه استان منصوب شدند.

سردار محمدی‌اصل در این مراسم اظهار داشت: جنگ سخت، نیمه سخت و نرم به عنوان سه تهدید اصلی است که انقلاب اسلامی را در طول این سال‌ها تهدید می‌کند که البته طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مقابله با جنگ نرم یکی از اولویت‌های اصلی کشور است.

وی افزود: در کنار قدرت‌های نظامی و دفاعی، برخورداری از یک قدرت و باور جهادی برای مقابله با جنگ نرم بسیار ضروری است تا بتوانیم در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرده و در خنثی‌سازی نقشه‌های شوم آنها موفق عمل نماییم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: در راستای مقابله با جنگ نرم، سپاه پاسداران وارد عمل شده و اقداماتی هم چون حرکت‌های جهادی، تلاش برای حفظ امنیت و خدمت به مردم در حوادث طبیعی و غیر طبیعی و... را انجام می‌دهد که از جمله اقدامات موثر و هم‌سو با این موضوع است.

محمدی گفت: مسئولیت خطیر و سنگینی در برابر مردم غیور استان اردبیل بر دوش بنده گذاشته شده و هر یک از ما سرباز کوچک ولایت هستیم که ان‌شاءالله با وحدت و همدلی در راستای اعتلای کشور و استان اردبیل اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها