بیمارستان امام خمینی (ره) کرج با ورود دستگاه قضایی آغاز به کار کرد

طی مراسمی با حضور دادستان مرکز استان البرز، بیمارستان امام خمینی (ره) کرج با ورود دستگاه قضایی آغاز بکار کرد و به مدیریت جدید تحویل داده شد.
کد خبر: ۴۷۱۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱ - 10August 2021

بیمارستان امام خمینی (ره) کرج با ورود دستگاه قضایی آغاز به کار کردبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، طی مراسمی با حضور دادستان مرکز استان البرز، بیمارستان امام خمینی (ره) کرج با ورود دستگاه قضایی آغاز بکار کرد و به مدیریت جدید تحویل داده شد.

«حسن مددی» دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در این مراسم، اظهار داشت: خداوند را شاکریم که پس از مدتی طولانی و فراز و نشیب‌هایی که در مدیریت بیمارستان امام خمینی (ره) به وجود آمد در دو سال گذشته با طی مراحل حقوقی و قانونی توسط دادگستری استان مشکلات برطرف شد.

وی افزود: با همکاری سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز و بنیاد شهید و امور ایثارگران، خلع ید شخصی که اداره بیمارستان در اختیار او بود با طی مراحل قانونی انجام شد.

مددی تصریح کرد: با تلاش‌هایی که از سوی دستگاه قضایی استان صورت گرفت، مقرر شد تا مدیریت بیمارستان به بنیاد شهید و امور ایثارگران و مالکین اصلی این بیمارستان واگذار شود. انتظار داریم افتتاح بیمارستان، منشأ خدمت برای مردم استان البرز باشد.

«حسین اعظمی چهاربرج» معاون منابع انسانی و دبیر شورای تحول قضایی دادگستری استان البرز نیز در این مراسم بیان داشت: طی برگزاری جلسات در شورای تأمین و ستاد کرونا مقرر شد تغییر مدیریت بیمارستان امام خمینی (ره) با معرفی‌نامه رسمی به نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت گیرد.

وی ادامه داد: امروز هم بنا بر این شد تا ظرف یک ماه آینده تمامی مقدمات و اقدامات لازم از حیث بررسی‌های کارشناسی، اقدامات اداری و موافقت‌هایی که باید اخذ شود صورت گیرد.

اعظمی چهاربرج افزود: سه مؤلفه در این تغییر و تحول مطرح است که شامل بحث مدیریت مجموعه، هزینه‌های جاری و روزمره و هزینه‌های لازم برای درمان بیماران در بیمارستان می‌شود که باید طبق نظر کارشناسی محاسبه و برای آن‌ها تصمیم‌گیری شود.

معاون منابع انسانی و دبیر شورای تحول قضایی دادگستری استان البرز مطرح کرد: در همین راستا ۱۷٠ پرونده جریانی و اجرای احکام در ارتباط با بیمارستان امام خمینی (ره) وجود دارد که ظرف یک ماه آینده تعیین تکلیف خواهد شد.

در ادامه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در جمع خبرنگاران در بیمارستان امام خمینی (ره) درباره واگذاری بیمارستان امام خمینی به بنیاد شهید گفت: در جلسه قرارگاه کرونا در روز شنبه ۱۶ مرداد در مورد مدیریت بیمارستان تصمیم‌گیری و مقرر شد که بنیاد شهید عهده‌دار مدیریت آن شود.

وی ادامه داد: امروز در محل دادگستری استان البرز با صورت‌جلسه‌ای که میان مدیران و مالکین بیمارستان تنظیم شد این تغییر و تحول مدیریتی صورت گرفت و ما امروز در این بیمارستان حضور داریم تا بیمارستان با حضور مدیران جدید اداره و فعال شود.

مددی تأکید کرد: همه کارکنان بیمارستان از امروز در بیمارستان حضور خواهند داشت و طبق قولی که نماینده بنیاد شهید داده، مقرر شده از امروز ارائه خدمت به بیماران کرونایی صورت گیرد. دادستانی و دستگاه قضایی نیز در کنار مدیران بیمارستان به رفع مشکلات کمک خواهند کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز تصریح کرد: از سوی دیگر حقوق و مطالبات کارکنان در یک بازه زمانی یک ماهه تعیین تکلیف می‌شود و ما شاهد بهره‌برداری کامل از این بیمارستان که مزین به نام حضرت امام (ره) است و نیز ارائه خدمات مطلوب به مردم، خواهیم بود.

وی گفت: این بیمارستان ظرفیت ۲۵۵ تخت را دارد که امروز ۱۰۰ تخت فعال دارد که با همت عزیزان در بنیاد شهید تمامی تخت‌ها فعال می‌شود. امیدواریم شاهد فعال بودن ظرفیت کامل بیمارستان باشیم. انتظار داریم در یک ماه آینده شاهد ظرفیت کامل و ارائه خدمات به مردم در بیمارستان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار