سردار «عبدالله‌پور» درگذشت والده همسر آیت‌الله «رضا رمضانی» را تسلیت گفت

فرمانده سپاه قدس گیلان در پیامی درگذشت والده همسر آیت الله «رمضانی» دبیرکل محترم مجمع جهانی اهل بیت (ع) و نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۷۱۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۷ - 10August 2021

سردار «محمد عبدالله پور» درگذشت والده همسر آیت الله «رضا رمضانی» را تسلیت گفتبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «محمد عبدالله پور» فرمانده سپاه قدس گیلان در پیامی درگذشت والده همسر آیت الله «رضا رمضانی» دبیرکل محترم مجمع جهانی اهل بیت (ع) و نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

حضرت آیت الله «رضا رمضانی»

دبیرکل محترم مجمع جهانی اهل بیت (ع) و نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری

شجاعت، صلابت و ایمان راسخ مادران شهدای ایران اسلامی که فرزندان خود را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار کردند، در وصف نمی‌گنجد و زبان و واژگان قادر به ستودن صبر و بردباری این بانوان والامقام نیستند.

درگذشت والده همسر گرامیتان و مادر شهید معزز «ابوالحسن جهانگیری» در نخستین روز از ماه عزای حسینی موجب تأثر و تألم خاطر گردید.

اینجانب ضمن ابراز همدردی، مصیبت وارده را به جنابعالی، همسر گرامی و خاندان محترم آن مرحومه تسلیت عرض نموده و از درگاه پروردگار متعال برای آن بانوی محترمه رحمت واسعه، علو درجات و همنشینی با اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و برای بازماندگان صبر و اجر و سلامتی مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها