مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

ترویج فرهنگ عاشورا یک مکتب‌سازی برای نسل‌های آینده است

سردار «مرادحاجتی» ترویج فرهنگ عاشورا را یک مکتب‌سازی برای نسل‌های آینده دانست.
کد خبر: ۴۷۱۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹ - 11August 2021

مهمترین شاخصه های یک سرباز نمونه، نظم، تعهد، ایمان و فراگیری دستورات استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جمع سربازان وظیفه این اداره کل، ترویج فرهنگ عاشورا را یک مکتب سازی برای نسل های آینده دانست و اظهار داشت: نسل جوان متعهد و انقلابی ما باید با زبان خودشان، معیارها و مفاهیم معنوی و ارزشی را به هم نسلان خود منتقل کنند.

وی جایگاه سربازی را در نظام مقدس انقلاب اسلامی ارزنده و تاثیرگذار دانست و افزود: در زمان پهلوی دسترسی مردم به یک ژاندارم، هم سخت و هم ترس آور بود اما در جمهوری اسلامی، سردار و سرباز دوش به دوش هم در مجالس و محافل حضور دارند.

سردار مرادحاجتی، دوران سربازی را دوران طلایی و پختگی جوانان کشور قلمداد کرد و گفت: باید از تمام ظرفیت خود در طول خدمت برای رسیدن به کمالات بهره ببرید و کاری نکنید که سال ها بعد از خاطرات دوران سربازی خود لذت کافی را نبرید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان متذکر شد: محل خدمت شما ویژه است چون مکانی برای خدمت به خانواده معظم شهدا و رزمندگان است و شما باید از این فرصت طلایی برای خدمت صادقانه به این قشر عزیز بهره معنوی لازم را ببرید.

وی ادامه داد: وظیفه ما هم در قبال شما سنگین است چون شما مثل برادرهای کوچکتر و یا فرزندان عزیز ما هستید که خانواده‌هایتان برای پرورش روح و جسم تان که سرشار از نیروی جوانی و خلاقیت است، شما را عازم به خدمت مقدس سربازی کرده اند.

سردار مرادحاجتی، نظم، نظافت، ایمان و فراگیری دستورات و اجرای دقیق آن‌ها را از مهمترین شاخصه های یک سرباز نمونه برشمرد و بیان داشت: نقش سربازان در دفاع مقدس و دیگر رخدادها و بحران‌ها بی‌نظیر بوده و هست و غیر از این انتظاری از یک جوان مومن و مسلمان ایرانی نمی رود فلذا شما باید انتقال دهنده این خصلت ها و رفتارهای نیک به سربازان بعدی باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار