عضو شورای اسلامی شهر کرج:

حماسه سلحشوری‌های شهدا در صحیفه پرافتخار ایران ماندگار شد

«ایزدیار» گفت: حماسه سلحشوری‌ها و جان‌فشانی‌های شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم در صحیفه پرافتخار و زرین مقاومت ملت ایران اسلامی، ثبت و ضبط شده و ماندگار خواهد ماند.
کد خبر: ۴۷۱۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷ - 11August 2021

حماسه سلحشوری‌های شهدا در صحیفه پرافتخار ایران ماندگار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، «آرش یگانی» مدیر منطقه 9 شهرداری کرج به همراه «عمار ایزد یار» عضو شورای اسلامی شهر کرج و رئیس بنیاد شهید منطقه یک کرج با خانواده شهید «رضا ایزدیار» دیدار و گفت‌وگو کردند.

«عمار ایزدیار» عضو شورای اسلامی شهر کرج در این دیدار ضمن تشریح جایگاه شهادت و مقام ویژه شهدا و خانواده‌های آنان، به بیان اهمیت و نوع فداکاری شهدای مدافع حرم و رزمندگان در این راه در سال‌های اخیر پرداخت.

وی تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران را وظیفه‌ای همگانی دانست و گفت: خانواده‌های شهدا سند افتخار جامعه هستند که همه سرمایه خود را تقدیم انقلاب کردند. حماسه سلحشوری‌ها و جان‌فشانی‌های شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم در صحیفه پرافتخار و زرین مقاومت ملت ایران اسلامی، ثبت و ضبط شده و ماندگار خواهد ماند.

«آرش یگانی» مدیر منطقه 9 شهرداری کرج نیز در این دیدار با اشاره به اینکه امنیت و آسایش امروز مردم ایران‌زمین مرهون جان‌فشانی شهدای گران‌قدر است، متذکر شد: پاسداری از حرم آل‌‌الله یک افتخار است که شهدا با ایثار جان خود آن را کسب کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار