شهید محمود کمالوند: به فقرا کمک کنید

شهید محمود کمالوند در وصیت‌نامه خود آورده است: به فقرا کمک کنید و به خانواده شهدا که چشم و چراغ ملت ایران هستند احترام بگذارید.
کد خبر: ۴۷۱۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰ - 11August 2021

شهیدمحمود کمالوند: به فقرا کمک کنید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید محمود کمالوند

«بسم الله الرحمن الرحیم

الهم اجعل محیاى محیا محمد و آل محمد و مماتى ممات محمد و آل محمد

خداوند زندگى مرا مانند زندگى رسول الله و آل او قرار ده و مرگ مرا نیز مانند رحلت پیامبر و آل او قرار بده.

خداوندا تو شاهد باش که این راه را با چشم باز انتخاب کردم خدایا تو شاهد باش که این راه را با بصیرت کامل انتخاب کردم. خدایا تو شاهد باش که این راه را برای گفتن به نداى امام و نداى هل من ناصر ینصرنى حسین (ع) انتخاب کردم.

من به‌عنوان یک رزمنده کوچک امام زمان (عج) چند توصیه به امت حزب‌الله دارم، نکند امام را تنها بگذارید، به ندای امام لبیک بگویید و جبهه‌ها را خالى نگذارید، شعارهایتان همراه عمل باید، از همه ملت بزرگوار می‌خواهم که مدافع مظلومان باشید و به فقرا کمک کنید، به خانواده شهدا که چشم و چراغ این ملت هستند احترام گذارید خداوند همه ما را جز مقربان درگاهش قرار دهد.

خانواده عزیزم از شما مى‌خواهم در شهادت من ناراحتی نکنید و همانند زینب کبرى (س) صبور باشید و مانند زینب کبرى زندگى کنید. مادرم و خواهرم و همسرم و دخترهاى بزرگوارم در شهادتم بیقرارى نکنید و صورت خود را نخراشید فقط صبر الهى اختیار کنید چراکه ان الله مع الصابرین خداوند با صابران است.

از همسر بزرگوارم می‌خواهم همانند زینب کبرى (س) باشید و با بچه‌ها به‌طور اسلامى رفتار شود. از دخترهاى بزرگوارم می‌خواهم حجاب اسلامى را رعایت کنند. در کار و کسب علم و دانش کوتاهى نکرده و از خانواده خوب سرپرستى کنید و هرگز در زندگى مأیوس نشوید چراکه خداوند بزرگ با افراد باتقوا و باایمان است.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار