جانشین فرمانده پدافند هوایی ارتش:

رشادت‌‎های شهدای پدافند هوایی زینت‎بخش تقویم دفاع مقدس است

امیر «الهامی» گفت: تقویم دفاع مقدس با تاریخچه درخشان رشادت‌های دلاورمردان نیروی پدافند هوایی ممزوج است که به طریقت حضرت سیدالشهدا (ع) اقتدا و به قیمت بذل جان، از شرف و عزت نظام اسلامی دفاع کردند.
کد خبر: ۴۷۱۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲ - 11August 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، آیین تودیع و معارفه فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش در شمال‌شرق کشور با حضور امیر سرتیپ «حمیدرضا الهامی» جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‎زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس خراسان رضوی و جمعی از رؤسای عقیدتی سیاسی و مقامات ارشد نیروهای مسلح استان برگزار شد.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در این مراسم ضمن تسلیت ایام عزاداری ماه محرم اظهار داشت: تقویم دفاع مقدس با تاریخچه درخشان رشادت‌های دلاورمردان نیروی پدافند هوایی ممزوج است که به طریقت حضرت سیدالشهدا (ع) اقتدا کردند و حتی به قیمت بذل جان، از شرف و عزت نظام اسلامی دفاع کردند.

وی افزود: به طور مثال، شهادت شهیدان ظرافتی و وثوقی از شهدای پدافند در همین ماه رخ داد و در مصادیق دقیق‌تر، 19 مرداد مصادف با سالروز انهدام دو فروند جنگنده بعثی در جریان حمله هوایی نیروی متخاصم اهواز و 20 مرداد، سالگرد دفاع جانانه پدافند هوایی ارتش از مجموعه نفتی خارک است که با انهدام تعداد قابل توجهی از جنگنده‌های نیروی متجاوز بعث و فراری دادن خلبانان باقیمانده همراه شد.

الهامی ابراز امیدواری کرد: شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم، سلامت و امنیت همه در یک سنگر هستند و بدون تفاوت، همه آن‌ها در راه حفاظت از نظام اسلامی در برابر تهاجمات و مخاطرات، حتی از بذل جان نیز دریغ نکردند. امیدواریم که به درک درستی از درس‌های واقعه عاشورا دست پیدا کنیم و به عنوان شیعه اهل بیت (ع)، رهرو صادق راه و طریقت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) باشیم.

در این مراسم، پیام تقدیر فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از زحمات و تلاش‌های فرمانده سابق قرارگاه پدافند هوایی ارتش در شمال‌شرق کشور قرائت و بر مبنای حکم انتصاب جدید، امیر سرتیپ دوم ستاد «محمدرضا معصومی» به این سمت منصوب شد؛ همچنین امیر سرتیپ دوم ستاد «سید محمد احمدیان‌پور» نیز تودیع و به افتخار بازنشستگی نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار