سرپرست فرمانداری پاوه:

وجوه آزادگی امام حسین (ع) الگویی برای اقوام و مذاهب در برابر مبارزه با ظلم است

بالایی گفت: وجوه آزادگی و شجاعت امام حسین (ع) الگویی است برای همه مردم ایران به ویژه اقوام،‌ مذاهب و همگان برای مبارزه با ظلم به آن حضرت تاسی می‌جویند.
کد خبر: ۴۷۱۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴ - 11August 2021

وجوه آزادگی امام حسین (ع) الگویی برای اقوام و مذاهب در برابر مبارزه با ظلم استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «جلیل بالایی» سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه امروز در نشست برنامه‌ریزی برگزاری سالروز ۲۶ مرداد سالروز آزادسازی پاوه، به فرا رسیدن ماه محرم اشاره کرد و اظهار داشت: وجوه آزادگی و شجاعت امام حسین (ع) الگویی است برای همه مردم ایران به ویژه اقوام و مذاهب و همگان برای مبارزه با ظلم به آن حضرت تاسی می‌جویند.

سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه با تاکید بر اینکه حماسه‌آفرینی مردم پاوه باید به نسل جوان معرفی شود، گفت: هر جا نام کُرد بودن، ایثار، فداکاری و چمران هست همگان بیاد ۲۶ مرداد و حماسه مردم پاوه می‌افتند.

 وی همچنین در خصوص بزرگداشت هر چه باشکوه‌تر مراسم ۲۶ مرداد افزود: با توجه به فرمان تاریخی حضرت امام (ره) در خصوص لزوم شکستن حصر پاوه و هم چنین با توجه به حماسه آفرینی مردم پاوه در ۲۶ مرداد مردم پاوه حق دارند در ۳۶۵ روز یک روز به نام آن‌ها باشد.

بالایی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و بنیاد شهید  برای انتقال ارزش‌های روز حماسه پاوه به نسل‌های آینده همچون سنوات گذشته اقدم لازم را به عمل آْورند.

 سرپرست فرمانداری شهرستان  پاوهبا توجه به شرایط کرونا و نبود امکان برگزاری مراسم ۲۶ مرداد بصورت حضور انبوه فیزیکی گفت: کرونا و گسترش آن در پیک پنجم امکان انجام و برگزاری مراسم ۲۶ مرداد را به صورت فیزیکی بسیار کم نموده است لذا باید از طریق فضای مجازی و  صدا و سیما حماسه این روز را گرامی داشت و با ایجاد محتوای مناسب این روز این تاریخ پر حماسه را به نسل‌های آینده رساند.

 وی تاکید کرد: که آموزش و پرورش از طریق سامانه و برنامه پر مخاطب شاد حماسه آفرینی‌های مردم پاوه را به مخاطبین خود انتقال دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار