نماینده ولی فقیه در خوزستان:

محرم امسال باید به الگویی فرهنگ‌ساز برای سایر اجتماعات تبدیل شود

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد گفت: رعایت کردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی و تلفیق آنها با نحوه برگزاری مراسم محرم باید به رویه و الگویی فرهنگ‌ساز برای سایر اجتماعات تبدیل شود. 
کد خبر: ۴۷۱۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳ - 12August 2021

محرم امسال باید به الگویی فرهنگ ساز برای سایر اجتماعات تبدیل شودبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «سید محمد نبی موسوی‌فرد» نماینده ولی فقیه در استان خوزستان امروز در بازدید از شهرستان شادگان خطاب به عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: رعایت کردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی و تلفیق آنها با نحوه برگزاری مراسم محرم باید به رویه و الگویی فرهنگ‌ ساز برای سایر اجتماعات تبدیل شود. 

وی افزود: رعایت موارد بهداشتی و برگزاری مراسم در فضای بسته می‌تواند پیامدهای منفی برای جامعه داشته باشد و مردم باید نکات بهداشتی را رعایت کنند.

حجت الاسلام موسوی‌فرد با توصیه برگزاری برنامه های ماه محرم با رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و در فضای آزاد، گفت: حفظ سلامت شهروندان و جامعه وظیفه خطیری است که باید به آن اهتمام داشته باشیم تا هیچ گزند و آسیبی متوجه مردم نشود.

امام جمعه اهواز بیان داشت: متاسفانه در استان خوزستان بوی مرگ به مشام می‌رسد و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی بخصوص در فضای بسته تاوان سنگینی خواهد داشت و امکان عزادار شدن خانواده‌ها وجود دارد.

وی با بیان اینکه خوزستان را همگان به عنوان استان خادمان زائران اربعین می‌شناسند، متذکر شد: باید فضاسازی شهری محرم به طور جدی مورد توجه مردم و مسئولان دستگاه‌های مختلف قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار