مادر شهید «ابوالقاسم روحی ایولی» آسمانی شد

«هاجر قیصری‌زاده» مادر شهید «ابوالقاسم روحی ایولی» دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
کد خبر: ۴۷۱۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲ - 12August 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «هاجر قیصری‌زاده» مادر شهید «ابوالقاسم روحی ایولی» امروز دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

پیکر مطهر این مادر شهید عصر امروز با حضور مردم قدرشناس و شهیدپرور و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشییع و در جوار فرزند شهیدش در گلزار شهدای نکا خاکسپاری شد.

«ابوالقاسم روحی ایولی» فرزند «ذبیح الله» یکم اسفند ۱۳۴۷ در نکا به دنیا آمد و در تاریخ سوم تیر ۱۳۶۶ در عملیات نصر ۵ در ماووت به شهادت رسید.

مادر شهید «ابوالقاسم روحی ایولی» آسمانی شد

فرازی از وصیتنامه شهید

«مادرم! اگر من شهید شدم ناراحت نباش. می‌دانم که مرا از خداوند خواسته اید و گرفتید و بطرف خدا بایستی بروم و از خداوند دانا خیلی تشکر می‌کنم که مرا بطرف خود خواسته و در راه حق مرا شهید کرده. مادر مرا ببخشید که زحمت‌های شما را جبران نکردم شما برای من خیلی زحمت کشیدی، هفده سال با دست‌های پر از پینه که با رنج و کوشش زیاد بوجود آمده است، مرا بزرگ کردی.

مادر راهی که من رفتم راهی است که امام حسین (ع) و یارانش در این راه شهید شده اند و جان شیرین خود را تقدیم اسلام کرده اند و با این عمل ما را راهنمائی و فداکاری را به ما آموختند و به همین دلیل پیروی از امام خود به جبهه حق علیه باطل رفتم، تا نگذارم که، هیچکس به میهن و ناموس ما تجاوز کند و تا آخرین قطره خون خود راه امام حسین (ع) را ادامه خواهم داد.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار