فرمانده انتظامی البرز:

صداوسیما یار و یاور پلیس است

سردار «محمدیان» گفت: صداوسیما یار و یاور پلیس است و این دو مجموعه در کنار یکدیگر می‌توانند در اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح به مردم نقش مهمی را ایفا کنند.
کد خبر: ۴۷۱۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵ - 12August 2021

صداوسیما یار و یاور پلیس استبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، سردار «عباسعلی محمدیان» فرمانده انتظامی استان البرز ظهر امروز در دیدار با مدیرکل صداوسیمای مرکز این استان که به مناسبت هفته خبرنگار انجام شد، ضمن قدردانی از این مجموعه برای پوشش مطلوب برنامه‌های نیروی انتظامی در سطح استان اظهار داشت: اطلاع‌رسانی صحیح و انعکاس به‌موقع اخبار، نقش بسیار مهمی در تنویر افکار عمومی جامعه دارد.

وی با اشاره به نقش و جایگاه مهم صداوسیما به‌عنوان رسانه ملی مطرح کرد: انعکاس اخبار از رسانه ملی می‌تواند تأثیرگذاری بسزایی بر افکار عمومی جامعه داشته باشد. امروزه اطلاع‌رسانی به‌عنوان یک علم کاملاً کاربردی در اختیار جوامع قرار دارد که با استفاده از تکنیک‌ها و ابزارهای نوین می‌توانند بر روی افکار عمومی یک جامعه تأثیر مثبت یا منفی بگذارند.

سردار محمدیان اذعان داشت: استفاده از خبر یا یک جریان خبری به‌عنوان یک ابزار مهم می‌تواند تأثیر بسزایی بر جامعه داشته باشد که این امر نیازمند این است که اصول و قواعد آن به نحو احسن فراگرفته شود. مسئولان انتظامی استان می‌توانند از ظرفیت صداوسیمای استان به‌منظور اطلاع‌رسانی اخبار و عملکرد پلیس به مردم حداکثر استفاده را داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: امنیت و احساس امنیت از مؤلفه‌های اصلی یک جامعه موفق و پویا هستند بنابراین در تحقق این موضوع تعامل پلیس و صداوسیما می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد. صداوسیما یار و یاور پلیس است و این دو مجموعه در کنار یکدیگر می‌توانند در اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح به مردم نقش مهمی را ایفا کنند.

«علی صادق مقدسی» مدیرکل صداوسیمای مرکز استان البرز نیز در این نشست ضمن تشکر از زحمات شبانه‌روزی پلیس در برقراری نظم و امنیت در استان اظهار داشت: بی‌شک تلاش‌ها و ازخودگذشتگی مجموعه پلیس منجر به ایجاد امنیت پایدار در استان شده است.

وی افزود: صداوسیمای البرز آمادگی این را دارد که بیش‌ازپیش تعامل خود را با مجموعه پلیس در جهت آگاه‌سازی اقشار مختلف مردم و پوشش اخبار و عملکرد پلیس انجام دهد. ضمن آرزوی توفیق برای نیروی خدوم انتظامی توفیقات روزافزون را برای این نیروی ارزشی از خداوند متعال مسألت می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار