نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌ غربی:

همگان در قبال حفظ امنیت مسئول هستند

حجت‌الاسلام «قریشی» گفت: همه چیز در سایه امنیت به وجود می‌آید و کسانی که امنیت را زیر سوال می‌برند، مصالح مسلمانان را مد نظر ندارند.
کد خبر: ۴۷۱۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶ - 13August 2021

همگان باید از امنیت آذربایجان غربی و کشور مراقبت کنند

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمهدی قریشی» نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌ غربی و امام جمعه ارومیه، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی این شهرستان اظهار داشت: امنیت مثال‌زدنی در کشور حاکم است و این استان مرزی از امنیت بالایی برخوردار است؛ لذا باید مراقب باشیم تا برخی با سخنان تحریک‌آمیز امنیت آذربایجان‌ غربی را به خطر نیاندازند.

وی ادامه داد: باید بدانیم همه چیز در سایه امنیت به وجود می‌آید و کسانی که امنیت را زیر سوال می‌برند، مصالح مسلمانان را مد نظر ندارند. همه ما باید از امنیت مراقب کنیم.

امام جمعه ارومیه در ادامه با اشاره به آغاز به کار شوراهای شهر و روستا افزود: شورای شهر در سریعترین زمان ممکن شهردار این کلانشهر را که فردی متخصص و مومن باشد، انتخاب کنند.

وی تاکید کرد: شورای شهر ارومیه از گذسته درس عبرت بگیرد و بهترین شخص را انتخاب کند تا مشکلات شهر به درستی مدیریت شود. 

حجت‌الاسلام قریشی گفت: ویروس کرونا مهمترین مساله روز در کشور است و باید همه ما اصول بهداشتی را در مراسمات رعایت کنیم.

وی اضافه کرد: مساله امر به معروف و نهی از منکر از واجبات دین بوده و باید مورد توجه قرار گیرد؛ زیرا دشمنان قصد دارند این فریضه الهی را  از جامعه ما حذف کنند.

امام جمعه ارومیه بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر اساس دین ماست و به خاطر همین مساله، امام حسین (ع) به شهادت رسید و لذا این فریضه باید بیش از پیش در جامعه ما مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها