امام جمعه سلسله :

رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی در مجالس عزاداری ضروری است

حجت‌الاسلام امیدی گفت: مردم در ایام محرم به ویژه روزهای تاسوعا و عاشورا به‌شدت تمامی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.
کد خبر: ۴۷۱۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴ - 13August 2021

رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی در مجالس عزاداری ضروری استبه گزارش  دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام مراد امیدی امام جمعه سلسله در خطبه‌های این هفته نماز جمعه  این شهر، اظهار داشت: ۲۳ مردادماه روز مقاومت اسلامی است، رژیم جعلی اسرائیل مدتی پیش در تدارک یک شیطنت بود ولی با پاسخ شایسته و هوشمندانه حزب‌الله لبنان مواجه شد و این کار حزب‌الله نه‌تنها نشان از اعلام آمادگی‌شان دارد بلکه مبین منتظر بودن فرمان ولی امر مسلمین برای محو کردن این غده سرطانی از روی کره خاکی بود.

امام‌جمعه سلسله با اشاره به موضوع تصویر جنجالی سفیر انگلیس و روسیه و سابقه امنیتی بودن سفیر انگلیس، عنوان کرد: این سفیران بایستی از ملت بزرگ ایران عذرخواهی رسمی کنند و سفیر روسیه هم بداند که در دام شیطنت‌های انگلیس نیفتد.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در سال ۶۸ از دولت هاشمی رفسنجانی انقلابی گری و عدالت محور بودن دولتش را خواستار شد که نه‌تنها این کار محقق نشد بلکه باعث به وجود آمدن طیف‌های سیاسی چپ و راست شد.

امیدی با اشاره به خواست حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از دولت‌های خاتمی، احمدی‌نژاد و روحانی درزمینهٔ عدالت محوری، پرهیز بازگشت به عقب و استفاده از ظرفیت‌های داخلی، گفت: متأسفانه این خواسته‌های مقام معظم رهبری آن‌چنان‌که می‌بایست، محقق نشد.

امام‌جمعه سلسله با اشاره به فراگیر شدن ویروس کرونا، بیان کرد: کادر درمان ما به‌شدت به خاطر بی‌اهمیتی مردم در راستای رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی بسیار خسته است و با توجه به بازدیدی که روزهای گذشته از بیمارستان الشتر داشتیم شاهد تلاش‌های کادر درمان بودیم و متأسفانه هیچ‌گونه تخت خالی وجود نیز وجود نداشت.

وی گفت: از مردم عزیز می‌خواهیم که از برگزاری مجالس فاتحه‌خوانی، مسافرت‌های غیر ضرور و حضور در تفرجگاه‌ها تا حد امکان پرهیز کنند و همچنین در ایام محرم به ویژه روزهای تاسوعا و عاشورا به‌شدت تمامی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

امیدی با اشاره به گرانی اجاره‌بها و وضعیت ناراحت‌کننده مستأجران، بیان کرد: از تمامی مردم شهرستان این درخواست راداریم، با توجه به اینکه درزمینه های علمی و فرهنگی شهرستان سلسله در کشور زبانزد است این سنت حسنه در بحث اجاره‌بها را هم داشته باشیم و به همدیگر در این اوضاع کرونا و معیشتی کمک کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار