نماینده ولی‌فقیه در خوزستان:

بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه چهل ساله دوم انقلاب است

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد در دیدار جمعی از فعالان بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه صنعت نفت و انرژی با اشاره به این‌ که بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه چهل ساله دوم انقلاب است، گفت: وزارت نفت باید به وزارتی در تراز انقلاب اسلامی تبدیل شود.
کد خبر: ۴۷۱۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴ - 13August 2021

بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه چهل ساله دوم انقلاب استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، جمعی از فعالان بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه صنعت نفت و انرژی پیرامون وزارت نفت و شاخص‌های آن در تراز انقلاب اسلامی امروز با حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار کردند.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد در ابتدای این دیدار با اشاره به این‌ که بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه چهل ساله دوم انقلاب است، اظهار داشت: وزارت نفت باید به وزارتی در تراز انقلاب اسلامی تبدیل شود. بیانیه گام دوم انقلاب اصول و مبانی اصلی برای فعالیت همه دستگاه ها و نهادها را به خوبی ترسیم کرده است و هیچ بهانه ای برای عبور از این نقشه راه پذیرفتنی نیست. حرکت در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب باعث می شود که ما از انجام امورات جزیره ای و سلیقه محور دوری کنیم و به صورت واحد به هدف مشترک مان نزدیک شویم.

در ادامه شماری از کارشناسان و متخصصین صنعت نفت و انرژی به تشریح جایگاه وزارت نفت، مأموریت‌های آن و فاصله اقدامات با مبنای تبیین شده در بیانیه گام دوم انقلاب پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار