همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر؛

چهارمین همایش تجلیل از ایثارگران در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد

چهارمین همایش تجلیل از ایثارگران همزمان با سالروز فتح خرمشهر در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲ - 25May 2015

چهارمین همایش تجلیل از ایثارگران در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، چهارمین همایش تجلیل از ایثارگران و جانبازان شب گذشته همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پرشکی تهران برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام عیسی زاده مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه اقتدار امروز ما مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان و رزمندگان است، به آیه 19 سوره توبه اشاره کرد و گفت: آنهایی که در جامعه اسلامی زندگی میکنند 2 دسته هستند.

وی ادامه داد: عدهای تنها به دنبال عبادت هستند و وقتی ندای جهاد به آنان میرسد، به زمین که نماد دنیا است، میچسبند و میگویند همین نماز و روزه برای ما بس است.

حجت الاسلام عیسی زاده تصریح کرد: دسته دوم افرادی هستند که اهل عبادت و به خدا ایمان دارند و در این راه مجاهدت میکنند. مالک اشتر و ایثارگران دوران دفاع مقدس مصداق این آیه هستند.

براساس این گزارش در حاشیه چهارمین همایش تجلیل از ایثارگران و جانبازان که به همت پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس و امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، نمایشگاه آثار و محصولات و نشریات علمی و پژوهشی دفاع مقدس این پژوهشگاه و در راستای انتشار فرهنگ غنی دفاع مقدس برپا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار