معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه خبر داد؛

حضور تمام‌قد سپاه در میدان مقابله با پیک پنجم کرونا

سردار عبداللهی با اشاره به حضور تمام‌قد سپاه در مقابله با کرونا در پیک پنجم، از بستری ۴۰۰ و مراجعه روزانه ۵۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان بقیه الله خبر داد.
کد خبر: ۴۷۱۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹ - 14August 2021

حضور تمام‌قد سپاه در میدان مقابله با پیک پنجم کرونا/ بستری ۴۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان بقیّه‌الله

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سردار «احمد عبداللهی» معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه در گفت‌وگویی با اشاره به حضور تمام قد سپاه در مقابله با کرونا و ارائه خدمات به مردم در قالب طرح‌های (شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، کمک‌های مؤمنانه و...)، اظهار داشت: سپاه طبق تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیک پنجم بیماری کرونا نیز با تمام ظرفیت وارد میدان خواهد شد.

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه از تبدیل بخش‌های غیر درمانی بیمارستان بقیه الله به محل بستری بیماران کرونایی خبر داد و اضافه کرد: بخش‌هایی از این بیمارستان به مکان بستری بیماران کرونایی تبدیل شده است.

عبداللهی با اشاره به بستری حدود ۴۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان بقیه الله، از مراجعه روزانه ۵۰۰ بیمار کرونایی به این بیمارستان خبر داد و تصریح کرد: درمان سرپایی هم در حال انجام است.

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه با بیان اینکه مقابله با کرونا در پیک پنجم، میدان جنگ است، مطرح کرد: باید برای غلبه بر این ویروس منحوس درصد رعایت پروتکل‌ها را افزایش دهیم.

منبع: میزان

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها