رئیس‌کل دادگستری البرز خبر داد؛

آزادی ۱۰۱ زندانی هم‌زمان با سفر رئیس قوه قضاییه به استان البرز

«فاضلی هریکندی» از آزادی ۱۰۱ زندانی، هم‌زمان با سفر رئیس قوه قضائیه به این استان خبر داد و گفت: هیأتی مرکب از ۶۰ نفر از قضات استان از زندان‌ها بازدید و مقدمات آزادی تعدادی از زندانیان را فراهم کردند.
کد خبر: ۴۷۱۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵ - 14August 2021

آزادی ۱۰۱ زندانی هم‌زمان با سفر رئیس قوه قضاییه به استان البرزبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، «حسین فاضلی هریکندی» رئیس‌کل دادگستری استان البرز از آزادی ۱۰۱ زندانی، هم‌زمان با سفر رئیس قوه قضائیه به این استان اظهار داشت: هم‌زمان با حضور رئیس قوه قضاییه در البرز، هیأتی مرکب از ۶۰ نفر از قضات استان از زندان‌ها بازدید و ضمن صحبت و رسیدگی به مشکلات زندانیان، مقدمات آزادی آن‌ها را فراهم کردند.

وی افزود: در این بازدید که به‌صورت هم‌زمان و در ندامتگاه مرکزی کرج و فردیس انجام شد، با بررسی پرونده زندانیان،۸۰ زندانی مستحق بهره‌مندی از ارفاقات قانونی و اعطای مرخصی منتهی به آزادی تشخیص داده شدند و همچنین با استفاده از ظرفیت ستاد دیه و مشارکت خیرین، با تأمین بدهی حدود ۱۰ میلیارد ریالی ۲۱ زندانی جرائم غیر عمد، زمینه آزادی این محکومان نیز میسر شد. مجموعاً با این اقدام زمینه آزادی ۱۰۱ زندانی از ندامتگاه‌های استان البرز فراهم شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها