شهید «اسدالله كيخواه»؛

اگر خواستيد گريه كنيد برای امام حسين (ع) گريه كنيد

شهید «اسدالله كيخواه» در بخشی از وصیت‌نامه خود نوشته است: پيام من به مردم قهرمان اين است كه امام را تنها نگذاريد و امام را پشتيبانی كنيد، اگر خواستيد گريه كنيد برای امام حسين (ع) گريه كنيد كه گريه برای امام، دشمن را ترسو و بزدل می‌كند، ولی برای شهيد دشمن را جسور می‌كند.
کد خبر: ۴۷۱۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۴:۴۴ - 16August 2021

اگر خواستيد گريه كنيد برای امام حسين (ع) گريه كنيدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «اسدالله كيخواه» دوازدهم خرداد 1348 درشهرستان انديمشک چشم به جهان گشود. وی دانش آموز سوم راهنمايی بود که به عنوان بسيجی در جبهه حضور يافت و سرانجام دهم اسفند 1362 در منطقه طلایيه به شهادت رسيد. پيكرش مدتها در منطقه بر جا ماند و يكم آبان 1373 پس از تفحص در زادگاهش به خاک سپرده شد. 

فرازی از وصیت‌نامه شهید «اسدالله كيخواه»

«يا ايها الذين آمنو ان تنصرالله ينصركم و يثبت اقدامكم»

ای اهل ايمان اگر دين خدا را ياري كنيد او نيز شما را ياری مي كند.

با سلام و درود بر امام امت شهيدپرور ايران كه همچون كوهی استوار در برابر ظلم قد علم كرده و اسلام را بار ديگر با فداكاری خود حياتی تازه دادند و اين مردم ان‌شاءالله پس از فتح كربلا براي آزادی قدس به سوی كشور فلسطين اشغالی حركت می‌كنند و اين قبله اول مسلمانان را بار ديگر آزاد كرده و به دست مسلمانان جهان می‌دهند.

از پدر و مادرم می‌خواهم كه مرا حلال كنند و از آنها طلب بخشش می‌كنم كه نتوانستم خدمتی هر چند كوچک برايشان انجام دهم و از برادرانم می‌خواهم كه پس از من اسلحه‌ای را كه از دست من افتاده بگيرند و با دشمنان خدا و دين خدا به نبرد بپردازند و از همه شما حلاليت می‌طلبم و از دوستان شما می‌خواهم كه با درس خواندن خود در سنگر مدرسه مشت محكمی به دهان دشمنان انقلاب اسلامی بزنند. چون شما نسل آينده اين انقلاب اسلامی هستيد و بار ديگر از پدر و مادر و همه آشنايان حلاليت می‌طلبم.

پيام من به مردم قهرمان اين است كه امام را تنها نگذاريد و امام را پشتيبانی كنيد، اگر خواستيد گريه كنيد برای امام حسين (ع) گريه كنيد كه گريه برای امام، دشمن را ترسو و بزدل می‌كند، ولی برای شهيد دشمن را جسور می‌كند  پس ديگر عرضی ندارم.

قال موسی بن جعفر (ع): «لا جاهد نفسک لترنها عن هواها»

(با نفس خود پيكار كن باشد كه او را از هوس نجات دهی)

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار