عضو جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین:

«تل‌آویو» می‌خواهد بر شکست خود در نبرد «شمشیرقدس» سرپوش بگذارد

«داوود شهاب» گفت: رژیم صهیونیستی با تداوم محاصره غزه تلاش می‌کند بر شکست خود در نبرد «شمشیر قدس» سرپوش بگذارد.
کد خبر: ۴۷۱۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸ - 15August 2021

«تل‌آویو» می‌خواهد بر شکست خود در نبرد «شمشیرقدس» سرپوش بگذاردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، «داوود شهاب» عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که دشمن صهیونیستی همچنان به تجاوزات خود علیه ملت فلسطین چه در کرانه باختری، قدس و چه در نوار غزه ادامه می‌دهد.

داوود شهاب تصریح کرد که هدف رژیم صهیونیستی از تشدید محاصره غزه، سرگرم کردن مردم این باریکه به مسائل حیاتی و معیشتی و پیشبرد طرح‌های نابودی مسأله فلسطین به دور از چشمان آنها است.

شهاب همچنین بیان کرد که دشمن صهیونیستی تلاش می‌کند تا با تشدید محاصره غزه، بر شکست فجیع خود در نبرد شمشیر قدس سرپوش بگذارد.

وی اشاره کرد که آمریکا و رژیم صهیونیستی در تلاش برای پیشبرد طرح‌هایی هستند و سفر اخیر رئیس سازمان سیا به رام الله و فلسطین اشغالی نیز در همین راستا صورت گرفت.

این عضو جهاد اسلامی تاکید کرد که مقاومت از تجاوزات و جنایات دشمن علیه ملت و مقدسات فلسطین غافل نیست و برگه‌های قدرت زیاد و توانمندی بالایی دارد و هر لحظه آماده مقابله با هرگونه تجاوز علیه ملت فلسطین است.

داود شهاب اظهار داشت که تحرکات بین‌المللی در رابطه با غزه نیز همچنان ادامه دارد اما تاکنون نتیجه و پیشرفتی نداشته است. شهاب تصریح کرد که گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه و خارج از آن در حال بررسی و برآورد تحولات جاری در فلسطین و تصمیم‌گیری در مورد اقدامات آتی هستند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار