مجموعه ۵ جلدی طنز «ماست من شیرینه» به چاپ رسید

مسئول سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان یزد از چاپ مجموعه پنج جلدی طنز «ماست من شیرینه» به قلم «محمدعلی همتی» خبر داد.
کد خبر: ۴۷۱۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۴:۳۶ - 18August 2021

«اعظم حجت» مسئول سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس با اشاره به تازه‌های انتشارات «خط شکنان» وابسته به اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارش‌های دفاع مقدس یزد، اظهار داشت: مجموعه پنج جلدی طنز «ماست من شیرینه» به قلم «محمدعلی همتی» به چاپ رسید.

وی افزود: این مجموعه طنز جذاب به تیراژ ۱۰۰۰ نسخه با مشارکت مالی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد و به‌همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارش‌های دفاع مقدس یزد به چاپ رسیده است.

در بخشی از متن جلد چهارم کتاب «ماست من شیرینه» آمده است:

«من یک ماست فروشم. تو این اوضاع کسادی بازار، کاری ندارم جز این که یک تکه کارتن تخم مرغی بردارم و با نیزه و مرکب شروع کنم سیاه مشق نوشتن برای اون‌هایی که دلشون گرفته و حوصله هیچ‌کاری ندارن؛ برای اون‌هایی که دلشون از دست باجناقشون یک کاسه آب دوغ خیار شده. برای خانمی که آقای خونه بهش کم‌محلی می‌کنه و برای آقایی که خانمش مدام نق می‌زنه؛ گل پسرایی که تو فضای مجازی هستن و دختر خانمایی که دارن با بینی و لب و لوچه شون ور می‌رن. خلاصه این چهارتا جمله را هرکسی خواست بخونه، بخونه. خدا بده برکت! ماست من خیلی شیرینه! ماست»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها