مدیرکل کمیته امداد استان تهران خبر داد؛

توزیع بیش از ۲۱۳ هزار پرس غذای گرم در طرح اطعام حسینی

پرپنچی از توزیع ۲۱۳ هزار و ۴۰۲ پرس غذای گرم از ابتدای ماه محرم تاکنون بین خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان در قالب طرح اطعام حسینی خبر داد.
کد خبر: ۴۷۱۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱ - 15August 2021

توزیع بیش از ۲۱۳ هزار پرس غذای گرم در طرح اطعام حسینیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سید ابوالفضل پرپنچی مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به اجرای طرح اطعام حسینی، اظهار داشت: تاکنون در تهران ۸۵ آشپزخانه در طرح اطعام حسینی فعال شده‌اند.

وی افزود: از ابتدای ماه محرم تاکنون ۲۱۳ هزار و ۴۰۲ پرس غذای گرم میان خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان توزیع شده است.

پرپنچی ضمن تقدیر از کمک‌های مردمی و مشارکت نهادها، سازمان‌ها و مراکز نیکوکاری در اجرای طرح اطعام حسینی و احسان حسینی، بیان کرد: تاکنون بیش از هشت میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و خیّران برای تهیه و توزیع غذای گرم و سبد کالا برای نیازمندان هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، یادآور شد: همچنین تاکنون ۱۲ هزار و ۳۷۳ بسته معیشتی با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۸۵ میلیون تومان میان خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان توزیع شده است.

وی ضمن دعوت از مردم، خیران و نهاد‌ها و دستگاه‌های مسئول برای پیوستن به طرح اطعام و احسان حسینی، گفت: نیکوکاران می‌توانند برای ارائه کمک‌های خود به نیازمندان از طریق شماره گیری کد دستوری #۱*۰۲۱*۸۸۷۷* (ستاره ۸۸۷۷ ستاره ۰۲۱ ستاره ۱ مربع) یا شماره گیری سامانه گویای ۷۳۵۵ - ۰۲۱ و درج عدد ۱۴ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۲۰۰۸ نزد صندوق قرض الحسنه امداد ولایت اقدام کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار