مسئول قرارگاه سازندگی و اقتصاد مقاومتی سپاه یزد خبر داد؛

برگزاری چهاردهمین مرحله رزمایش «کمک مومنانه» در استان یزد

«صادقی» از آغاز چهاردهمین مرحله رزمایش سراسری «کمک مومنانه» در استان یزد، به‌همت قرارگاه سازندگی و اقتصاد مقاومتی سپاه «الغدیر» خبر داد.
کد خبر: ۴۷۱۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸ - 15August 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «مجید صادقی» مسئول قرارگاه سازندگی و اقتصاد مقاومتی سپاه «الغدیر» استان یزد ضمن اعلام آغاز سراسری چهاردهمین رزمایش «کمک مومنانه» در این استان، اظهار داشت: در این مرحله با توجه به ضرب‌العجل رهبر معظم انقلاب اسلامی، مسئولین بسیج سازندگی در نواحی را به خط کردیم که مجموعاً ۵ هزار و ۸۵۰ بسته معیشتی و ۲۶۰ هزار پرس غذای گرم جهت این رزمایش جمع‌آوری شد.

وی افزود: بار مسئولیت شناسایی، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی بر دوش گروه‌های جهادی و جهادگران بسیج سازندگی بود؛ چراکه حضور این عزیزان در محلات و مناطق کم‌برخوردار و ارتباط با خانواده‌های نیازمند، کمک شایانی به ما کرد.

صادقی با بیان این‌که تعداد ۶۰۰ بسته معیشتی از مسجد روضه محمدیه شهرستان یزد برای خانواده‌های نیازمندان ارسال خواهد شد، گفت: به تفکیک ناحیه‌های مقاومت بسیج مرکزی، اشکذر و تفت هرکدام ۲۵۰، ثارالله ۷۰۰، روح‌الله ۵۰۰، ابرکوه ۲۰۰، اردکان هزار و ۵۰۰، زارچ ۲۰۰، مهریز ۴۰۰، خاتم ۱۰۰، بهاباد ۲۰۰ و بافق ۸۰۰ بسته معیشتی، همچنین میبد ۲۶۰ هزار پرس غذای گرم را جهت تحویل به خانواده‌های نیازمند تدارک دیدند که این جمع‌آوری با حمایت خیرین، دستگاه‌ها و نهادها‌ی سراسر استان یزد میسر شده است.

مسئول قرارگاه سازندگی و اقتصاد مقاومتی استان یزد با اشاره به طرح «شهید سلیمانی»، گفت: در استان یزد جهادگران بسیجی زیر چتر بسیج سازندگی با شبکه‌سازی گسترده اقدام به شناسایی بیماران کرونایی و حمایت از این عزیزان حول محور طرح «شهید سلیمانی» پرداختند که این اقدام به اذعان بسیاری از مسئولین اجرایی استان، کمک شایان و قابل توجهی به شبکه بهداشت و درمان استان کرد.

وی خاطرنشان کرد: حضور گروه‌های جهادی بسیج سازندگی در بیمارستان‌های استان و کمک به کادر درمان در ماه‌های اخیر یکی دیگر از اقدامات قرارگاه سازندگی و اقتصاد مقاومتی بود که با توجه به تاکید مجدد رهبر معظم انقلاب اسلامی، این حرکت با قوت به راه خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار