همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی صورت گرفت؛

رونمایی از کتاب «سرگذشت اسیر جوان» در اردبیل

کتاب «سرگذشت اسیر جوان» روایت‌گر خاطرات «محمدتقی باقری» از آزادگان استان اردبیل که به‌همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل چاپ شده است، رونمایی شد.
کد خبر: ۴۷۱۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴ - 15August 2021

رونمایی از کتاب دفاع مقدس در اردبیلبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، مراسم گرامی‌داشت ۲۶ مرداد مصادف با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، صبح امروز (یک‌شنبه) با حضور آیت‌الله «سید حسن عاملی» نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار «غلامحسین محمدی اصل» فرمانده سپاه حضرت عباس (ع)، سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید علی تدین» فرمانده تیپ ۳۷ حضرت عباس (ع) و «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و تعدادی دیگر از مسئولان، در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل همراه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی برگزار شد.

در این مراسم «یاسر شاهی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، ضمن گرامی‌داشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلای، آزادگان را حافظان عزت و افتخار و مایه سربلندی ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: خانواده‌های آزادگان نقش بی‌بدیلی در خلق حماسه مقاومت آن‌ها ایفا کرده‌اند و ایثار آنان نیز در نوع خود ستودنی است.

در ادامه این مراسم، «ایرج حسین‌زاده» از آزادگان ارتش و «جمال ستاره‌دان» از آزادگان پاسدار استان نیز به بیان خاطراتی از دوران اسارت پرداختند.

همچنین، سردار سرتیپ دوم پاسدار «غلام‌عسگر کریمیان» از آزادگان و دبیر ستاد برگزاری کنگره سرداران و امیران شهید استان اردبیل نیز طی سخنانی به بیان جایگاه معنوی آزادگان پرداخت و حضرت زینب (س) را الگوی آن‌ها معرفی کرد.

در پایان این مراسم از کتاب «سرگذشت اسیر جوان» روایت‌گر خاطرات «محمدتقی باقری» از آزادگان استان اردبیل با مصاحبه و تدوین‌گری «سیده صغری جوادی قوزلو»، که به‌همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل چاپ شده است، رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها