آزادگان برای اقتدار ایران اسلامی آزادی را با آزادگی مبادله کردند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: آزادگان در راه تبعیت از ولایت و حفظ عزت و اقتدار ملت آزادی را با اسارت توام با آزادگی مبادله کردند.
کد خبر: ۴۷۱۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱ - 15August 2021

آزادگان برای اقتدار ایران اسلامی آزادی را با آزادگی مبادله کردندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، اسرافیل وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در نشست شورای معاونان ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان (ع) و تقدیر از حماسه‌آفرینی آزادگان در دوران اسارت اظهار داشت: آزادگان به‌قصد شهادت به جبهه‌ها رفتند و تا آخرین گلوله خود مقاومت و در راه تبعیت از ولایت و حفظ عزت و اقتدار ملت آزادی را با اسارت توأم با آزادگی مبادله کردند.

وزیری افزود: آن‌ها اسوه‌های صبر، نماد مقاومت، ایثار و ایستادگی ملت ایران هستند و لازم است که همه افراد و اقشار جامعه در مقابل ۴۳ هزار آزاده سرافراز سر تعظیم فرود آورند.

مدیرکل بنیاد استان گلستان ادامه داد: سالروز این رویداد مهم فرصت مغتنمی است تا با تکیه بر امکانات و ظرفیت‏‌های موجود بنیاد و دیگر دستگاه‏‌ها و بخصوص بهره‌برداری از فضای رسانه‌‏ای و با نوآوری، خلاقیت و تجارب سال‌های قبل در جهت ادامه حرکت ارزشمند این عزیزان اهتمام کنیم.

وی تاکید کرد: دیدار با آزادگان و خانواده آنان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و هماهنگی با صدا و سیما جهت پخش مستند بازگشت آزادگان و مصاحبه با آزادگان و خانواده‌های معظم آنان از برنامه‌های بنیاد گلستان در این روز است.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها