مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات مازندران:

شرکت نساجی مازندران به همت بسیج و سپاه پویا شد

«حسینیان» گفت: امروز شرکت نساجی مازندران با همت مدیران استانی و مدیریت این شرکت در کنار مجموعه‌های انقلابی بسیج و سپاه پویا شد.
کد خبر: ۴۷۱۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۷ - 15August 2021

شرکت نساجی مازندران به همت مجموعه‌های انقلابی بسیج و سپاه پویا شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «سید جواد حسینیان» مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران عصر امروز در حاشیه بازدید از کارخانه نساجی اظهار داشت: با هدایت‌های سپاه کربلای مازندران و برنامه‌ریزی‌هایی که سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تحقق شعار سال انجام داده است، این سازمان اقدام به احصای کارخانجات و شرکت‌های دچار آسیب کرد.

وی با اشاره به اینکه در این راستا مجموعه‌های دچار آسیب و تعطیل شده و در حال تعطیل شناسایی شدند، افزود: جهت شناخت بهتر وضعیت این شرکت‌ها و کارخانجات و بازدید‌های میدانی و حضور برخی مدیران و مسئولین استانی و کشوری را در دستور کار داریم تا از ظرفیت مدیران ملی و استانی جهت رونق تولید و هدایت پشتیبانی‌های بهتر و مانع زدایی‌ها بهره گیریم.

حسینیان با بیان اینکه سازمان بسیج کارگران و کارخانجات در این راستا دو طرح اعتلا را در دستور کار دارد، عنوان کرد: در طرح شهید کریمی پیگیر رفع موانع تولید در کارخانجات و شرکت‌های دچار آسیب هستیم.

وی با بیان اینکه در طرح شهید برونسی تولید و توزیع و مصرف را مورد توجه قرار دادیم، گفت: سازمان بسیج کارگران و کارخانجات با جدیت بیشتر این ماموریت بسیار مهم را پیگیری می‌کند.

این مسئول ادامه داد: امروز شرکت نساجی مازندران که جزو شرکت‌های احیا شده چند سال اخیر است با همت مدیران استانی و مدیریت این شرکت در کنار مجموعه‌های انقلابی بسیج و سپاه پویا شد و بالغ بر ۵۰۰ نفر در این شرکت قدیمی و استخوان‌دار کار می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان مازندران افزود: سپاه کربلای مازندران و سازمان بسیج کارگران و کارخانجات این موضوعات و دغدغه‌ها را با جدیت تمام تا حصول نتیجه دنبال خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار