فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک:

هر پایگاه مقاومت بسیج به عنوان یک پایگاه بهداشت عمل می‌کند

سرهنگ کریم‌پور گفت: در طرح شهید سلیمانی، هر پایگاه مقاومت بسیج به عنوان یک پایگاه بهداشت محله معرفی شده و نیروهای بسیج در قالب تیم‌های نظارتی، حمایتی و رهگیری بیماری به‌ کارگرفته می‌شوند.
کد خبر: ۴۷۱۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳ - 15August 2021

هر پایگاه مقاومت بسیج به عنوان یک پایگاه بهداشت عمل می کندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ پاسدار «احسان کریم‌پور» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک امروز با اشاره به حضور سپاه در کنار مردم برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا اظهار داشت: به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا و کمک به قطع زنجیره انتقال این بیماری، نیروهای بسیج اندیمشک با همه توان وارد میدان شده اند.

وی در نشست هماهنگی مرحله جدید طرح شهید سلیمانی که در حسینیه ثارالله اندیمشک برگزار شد، افزود: در طرح شهید سلیمانی، هر پایگاه مقاومت بسیج به عنوان یک پایگاه بهداشت محله معرفی شده و نیروهای بسیج در قالب تیم‌های نظارتی، حمایتی و رهگیری بیماری به‌ کارگرفته می شوند.

کریم‌پور با تشریح جزئیات اقدامات مجموعه بسیج در طرح شهید سلیمانی بیان کرد: در راستای این طرح ظرفیت‌های مجموعه بسیج همچنین سالن های ورزشی در اختیار طرح واکسیناسیون قرار می‌گیرد، بسیج اصناف نیز با نظارت بر بازار به اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت کمک کرده و بسیج محلات هم به بیماریابی در سطح محلات می‌پردازند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک اولویت رهگیری و شناسایی بیماران را برای افراد خانواده فرد بیمار عنوان کرد و متذکر شد: نیروهای بسیج از خانواده افراد بیمار تست می گیرند و غربالگری کامل به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس انجام می شود.

 وی گفت: همچنین از سوی مجموعه سازندگی سپاه، بسته‌های معیشتی میان بیماران و نیازمندان توزیع می شود.

کریم‌پور از مردم خواست همانطور که در دوران دفاع مقدس، رزمندگان را همراهی کردند، در این جهاد ملی هم وارد عمل شده و با مسوولان همکاری کنند تا از این موج عبور کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار