نماینده ولی فقیه در گیلان:

نکوداشت یاد و خاطره شهدا ریشه در تاریخ انقلاب اسلامی دارد

آیت‌الله «فلاحتی» با اشاره به اینکه ذکر نام و یاد شهدا و خانواده معزز آن‌ها در سخنان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری موج می‌زند، گفت: این امر نشان می‌دهد نکوداشت و پاسداشت یاد و خاطره شهدا ریشه در تاریخ انقلاب اسلامی دارد.
کد خبر: ۴۷۱۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۴ - 15August 2021

نکوداشت یاد و خاطره شهدا ریشه در تاریخ انقلاب اسلامی داردبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان امروز (یکشنبه) در جلسه ستاد برگزاری دومین کنگره سرداران، امیران و هشت هزار شهید استان گیلان که با موضوع «تدوین، تصویب و پشتیبانی دومین کنگره شهدای استان» برگزار شد با تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) اظهار داشت: برگزاری کنگره شهدا به منظور احیای ارزش هاست که از برنامه‌های عظیم در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان اخلاص در اجرای برنامه‌های شهدا را مهم عنوان کرد و افزود: یکی از اهداف بزرگ برگزاری کنگره شهدا انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل معاصر و نسل‌های آینده است و این مجاهدت‌ها باید درست و متقن به آیندگان منتقل شود.

وی با بیان اینکه احیای ارزش‌های ملی، مذهبی، دینی و توحیدی ریشه در تاریخ انسان، انبیاء، اسلام و انقلاب اسلامی دارد، تصریح کرد: تمام ملت‌های دنیا نماد‌های اقتدار خود را پاسداشت می‌کنند و این امر در عرصه جهانی پذیرفته شده است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به متذکر شدن ایام الهی طبق آیات قرآن خاطرنشان کرد: پاسداشت ایام الله موجب نازل شدن برکات الهی به جامعه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ذکر نام و یاد شهدا و خانواده معزز آن‌ها در سخنان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری موج می‌زند، تاکید کرد: این امر نشان می‌دهد نکوداشت و پاسداشت یاد و خاطره شهدا ریشه در تاریخ انقلاب اسلامی دارد.

امام جمعه رشت با تاکید بر تلاش مخلصانه کمیته‌های کنگره شهدای استان، اظهار داشت: شهدا با خون خود درخت انقلاب را آبیاری و بیمه کردند.

وی با تاکید بر اینکه در جلسه شهدا با وضو وارد شوید، متذکر شد: اتقان در کمیته‌های کنگره شهدا مهم است و باید مستحکم عمل کنید.

آیت الله فلاحتی خواستار گردآوری زندگینامه شهدا شد و تصریح کرد: کسانی که در این بخش تلاش می‌کنند باید خود جنگ دیده یا به جبهه و جهاد باور داشته باشند.

وی با بیان اینکه رخداد‌های معنوی جامعه در کنگره شهدا متبلور می‌شود، اظهار کرد: زیربنای حرکت کنگره شهدا را مستحکم بگذارید، از تجربه‌های خوب کنگره‌های گذشته استفاده شود و فقدان‌ها را جبران کنید.

نماینده ولی فقیه در گیلان بر حفظ ارزش‌ها در برگزاری کنگره شهدا تاکید کرد و افزود: دومین کنگره ملی شهدای گیلان با شاخص شهدای کارمندی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار