فرمانده گردان فاتحین ثارالله استان البرز:

گردان فاتحین در تراز انقلاب اسلامی است

«میرسلیمی» گفت: گردان فاتحین به‌عنوان یک گردان تراز انقلاب تشکیل شده تا امنیت خارج از مرزها را تأمین کند و بتواند به‌عنوان یک الگوی برتر برای مستضعفین در جهان اسلام مطرح شود.
کد خبر: ۴۷۲۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴ - 16August 2021

گردان فاتحین در تراز انقلاب اسلامی است«سید ابوالفضل میرسلیمی» فرمانده گردان فاتحین ثارالله استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرج، اظهار داشت: گردان‌های فاتحین چکیده و نمونه‌ای از گردان‌های بسیج با توان عملیاتی بالا برای انجام برخی مأموریت‌های بسیج هستند و مأموریت اصلی آن‌ها دفاع از انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران و بسیج است.

وی با اشاره به توانمندی بالا و استعداد قابل توجه اعضای گردان‌های فاتحین عنوان کرد: تشکیل گردان فاتحین در سال 1393 با حمله وحشیانه استکبار جهانی به حرمین شریفین در قالب گروهک تروریستی داعش کلید خورد و در سال 94 استان البرز به‌صورت مستقل این گردان‌ها را تشکیل داد و فعالیت در حوزه‌های دفاعی، امنیتی، سازندگی، جهادی، فرهنگی و... را آغاز کرد.

فرمانده گردان فاتحین ثارالله استان البرز با اشاره به عملکرد مطلوب گردان فاتحین و با بیان اینکه امروز این گردان در اوج آمادگی قرار دارد، افزود: چابکی، سرعت عمل و واکنش سریع به مأموریت‌ها شاخصه‌هایی است که این گردان را از سایر گردان‌ها متمایز می‌کند. اعضای این گردان تجارب خوبی در حوزه‌های مذکور دارند.

میرسلیمی ادامه داد: برادران گردان فاتحین در مناطق مرزی، مقابله با اغتشاشات و ناآرامی‌ها، کمک‌های مردمی، اقدامات سازندگی و جهادی و امدادرسانی به سیل‌زدگان و زلزله‌زدگان نقش مهمی را ایفا کرده‌اند و اولین گروه‌های جهادی بودند که به مناطق زلزله‌زده و سیل‌زده اعزام شدند. با شیوع ویروس کرونا نیز آموزش‌های بروز و پیشرفته را فرا گرفتند و وارد عمل شدند.

وی با تأکید بر اینکه این گردان آمادگی انجام هر مأموریتی را دارد و فعالیت‌های آن منحصر به اقدام خاصی نیست، اضافه کرد: شعار گردان فاتحین این است که ما در هر زمان و مکان و پهنای گیتی آماده انجام مأموریت هستیم و این شعار را برادران گردان چه در دفاع از حرمین شریفین و چه در اقدامات جهادی و فرهنگی ثابت کردند.

فرمانده گردان فاتحین ثارالله استان البرز بیان داشت: این گردان در کنار سایر گردان‌ها و رده‌های امنیتی به مأموریت‌های محوله عمل می‌کند و آموزش‌ها و برنامه‌های عملیاتی این گردان به‌صورت هفتگی و ماهانه در حال انجام است. امید است با فعالیت دولت اسلامی، گردان فاتحین در خدمت‌رسانی به مردم پیشرو باشد و به سمت اجرای بیانیه گام دوم انقلاب گام بردارد.

میرسلیمی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در هر زمینه‌ای الگویی دارد که می‌تواند آن را به دنیا معرفی کند، اذعان داشت: گردان فاتحین به‌عنوان یک گردان تراز انقلاب تشکیل شده تا امنیت خارج از مرزها را تأمین کند و بتواند به‌عنوان یک الگوی برتر برای مستضعفین در جهان اسلام مطرح شود. هر کشوری که می‌خواهد به موفقیت برسد باید از این جنس افراد پای کار داشته باشد.

وی ادامه داد: گردان فاتحین با اعضایی با بصیرت، آگاه و آماده، در هر شرایطی کنار مردم حضور دارد تا به سمت پیشرفت و عدالت پیش برویم و در نهایت تمدن اسلامی محقق شود. ادعای انقلابی گری و شیعه بودن یک زنجیره است که تا زمانی که عضو گردانی نباشیم کامل نمی‌شود بنابراین به برادران بسیجی و هیأتی پیشنهاد می‌کنم که به عضویت یک گردان در بیایند.

فرمانده گردان فاتحین ثارالله استان البرز خاطرنشان کرد: گردان فاتحین روزی استراحت و به تعبیری اتراق خواهد کرد که تل آویو فتح شود. ما به هیچ‌چیز جز نابودی اسرائیل و تحقق تمدن اسلامی فکر نمی‌کنیم و همه برای تحقق این آرمان بزرگ دور هم جمع شده‌ایم و از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نمی‌کنیم.

میرسلیمی با اشاره به اینکه گردان فاتحین در تمام طول سال داوطلب می‌پذیرد، گفت: افراد در همه رده‌های سنی به‌ویژه طلاب و دانشجویان می‌توانند در این گردان ثبت‌نام کنند. ما برای همه رده‌های سنی برنامه و مأموریت‌های دفاعی، امنیتی، ورزشی، آموزشی، جهادی، فرهنگی و... داریم. هر برادری با هر سلیقه‌ای می‌تواند در این لشکر جهانی عضو شود و به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی جامه عمل بپوشاند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار