بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس فارسبه مناسبت سالروز بازگشت آزادگان:

آزادگان سفیران شایسته آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران در زندان‌های رژیم بعثی بودند

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی با صدور بیانیه‌ای آزادگان را سفیران شایسته آرامان‌های انقلاب اسلامی در زندان‌های رژیم بعثی دانست.
کد خبر: ۴۷۲۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶ - 16August 2021

آزادگان سفیران شایسته آرمان های انقلاب اسلامی ایران در زندان های رژیم بعثی بودندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی با صدور بیانیه‌ای آزادگان را سفیران شایسته آرامان‌های انقلاب اسلامی در زندان‌های رژیم بعثی دانست.

در این بیانیه آمده است:

صفحات مختلف تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی شاهد افتخارآفرینی، رشادت و فداکاری مردان و زنانی است که در مقاطع مختلف، برای حفظ و تعالی این شجره طیبه و تحکیم پایه‌های اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی، از جان و مال خویش گذشتند تا آرمان‌های بلند این انقلاب مردمی بر پایه عدالت‌ اجتماعی، محقق شده و قوام گیرند.

 ۲۶ مرداد ۱۳۶۹ یکی از این مقاطع تاریخی بود؛ روزی که نخستین گروه از عزیزانی که «آزاده» نامیده شدند چون از قید نفس و نفسیات رهایی یافته بودند، به میهن اسلامی بازگشتند و صلابت، ثبات قدم و صبوری آنان و خانواده‌های‌ محترمشان در دوران اسارت، برای همیشه‌ تاریخ، مایه افتخار و مباهات هر ایرانی بوده و هستند.

آزادگان، این سروقامتان سرافراز و نستوه که با تکیه بر ایمان و ارزش‌های معنوی، قله‌های بلند آزادی و آزادگی را فتح نمودند و با مقاومت و پایمردی در برابر شعله‌های صبر و ایمان طعم تلخ شکست و ناکامی را بر دشمنان و حقارت و سرافکندگی را بر متجاوزان این مرز و بوم چشاندند، درسی که نباید هیچگاه از یاد مستکبران جهانی و حامیان رژیم بعثی عراق به ویژه آمریکای جنایتکار برود.

عزیزان آزاده که در دوران دفاع مقدس و در زندان‌های رژیم بعث، سفیران شایسته آرمان‌های انقلاب بودند، پس از رهایی از اسارت نیز جهاد مقدس را این بار در سنگرهای سازندگی و رشد و تعالی ایران اسلامی، استمرار بخشیدند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم آزاده، سالروز ورود آزاگان سرافزار به میهن اسلامی را به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، آزادگان سلحشور و خانواده محترم آنان، کلیه ایثارگران انقلاب اسلامی و مردم قدرشناس استان فارس تبریک عرض نموده، سلامتی و توفیقات آنان را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها