بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان؛

سالروز بازگشت آزادگان فرصتی برای بازخوانی پایداری رزمندگان است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: ۲۶ مرداد فرصت ارزشمندی برای بازخوانی دستاوردها، ایستادگی و پایداری رزمندگان سلحشور است.
کد خبر: ۴۷۲۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱ - 17August 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

روایت مقاومت رزمندگان اسلام و فرزندان آزاده ملت ایران در جنگ تحمیلی هشت ساله در مقابل جنایت‌ها و وحشی‌گری‌های رژیم بعثی عراق یادآور میزان پایبندی و باور توصیف‌ ناپذیر آنان به اهداف و آرمان‌های دینی و انقلابی است به گونه‌ای که در این عرصه، متحمل شکنجه و اذیت و آزارهای فراوان شدند؛ اما در برابر دشمن لحظه ای از خود سستی و ضعف نشان ندادند.

مقاومت، پایمردی و استکبارستیزی ملت ایران در تاریخ پر حماسه هشت سال دفاع مقدس پدیده‌ای کم نظیر و الهام بخش برای افکار عمومی و به ویژه نسل جوان و آینده‌ساز کشور است که تبیین آن اثبات حقانیت جمهوری اسلامی در مصاف با جبهه معاندین و استکبار جهانی را برای جهانیان به دنبال خواهد داشت.

۲۶ مرداد ماه فرصت مغتنم و ارزشمندی برای بازخوانی دستاوردها و پیامدهای ایستادگی و پایداری رزمندگان سلحشور و نستوه اسلام در برابر جبهه تا بن دندان مسلح نظام سلطه و پیکره متحد دشمنان غربی، شرقی و منطقه‌ای در میدان عمل رژیم بعث به سرکردگی «صدام» سفاک است که با نیروی ایمان، اراده و اعتماد به نفس و در سایه وحدت و یکپارچگی ملی، تحت رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، پیروزی‌ها و برگ‌های زرین بی شمار، بر تاریخ حماسه و ایثار این سرزمین مقدس است.

آزادگان مصداق و نماد بارز و عینی ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر ظلم و زیاده خواهی دشمنان هستند و تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی تصدیقی راستین بر این ادعا است که استقلال، عزت و بالندگی امروز ایران اسلامی در برابر هجمه تحریم‌ها، توطئه‌ها و خباثت‌های نظام سلطه و جبهه استکبار و در راس آن شیطان بزرگ و رژیم جعلی و غاصب صهیونیسم، حاصل مقاومت و آزادی خواهی ملت سرافراز ایران است که با رهبری هوشیارانه و مقتدرانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) به دست آمده است.

جا دارد با تأسی به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی،  امام خامنه ای (مدظله العالی) و تكریم و قدردانی از مجاهدت های توام با بصیرت و هوشمندی این عزیزان، نسل جوان و نوجوان كشور را به درس آموزی از نقش آزادگان در تاریخ مقاومت و پایداری این سرزمین و سیره ی آنان برابر دشمنان انقلاب و نظام كه به ویژه برای نسل امروز و مردم این مرز و بوم بسیار آموزنده و الهام بخش است، ترغیب و تشویق كرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها