فرمانده کل سپاه خبر داد؛

استفاده از تمامی ظرفیت‌های سپاه و بسیج برای مقابله با کرونا/ راه‌اندازی داروخانه‌های سیار

سرلشکر سلامی با تأکید بر استفاده از تمامی ظرفیت‌های سپاه و بسیج برای خدمت‌رسانی به مردم و مقابله با کرونا گفت: امروز عزاداری ما خدمت به بیماران کرونایی است.
کد خبر: ۴۷۲۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰ - 17August 2021

استفاد از تمامی ظرفیت سپاه و بسیج برای مقابله با کرونا/ راه اندازی داروخانه‌های سیاربه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه صبح امروز در جلسه قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا (ع) بسیج که در ستاد فرماندهی بسیج و به‌صورت ارتباط تصویری با فرماندهان سپاه‌های استانی برگزار شد، طی سخنانی ضمن تشکر از بسیجیانی که در اجرای طرح شهید سلیمانی تلاش می‌کنند، اظهار داشت: امروز علاوه بر شرایط خاص کرونا، در یک فضای جنگ روانی سخت دشمنان هستیم و دشمنان به دنبال القای ناامیدی در جامعه هستند، اما با حضور میدانی بسیجیان در عرصه خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی و کمک به مردم این توطئه خنثی می‌شود.

وی افزود: بسیجیان با قدم گذاشتن در مسیر خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی لبیک به فرمان رهبری گفتند که اجر آن کمتر از مجاهدان قیام عاشورا نیست.

سردار سلامی خطاب به فرماندهان سپاه‌های استانی گفت: از تمامی ظرفیت سپاه برای خدمت‌رسانی به مردم از جمله ناوگان موتوری و گردان‌های عاشورا برای تأمین مایحتاج خانواده‌های کرونایی، همچنین آشپزخانه‌های پادگان‌ها و مراکز سپاه برای پخت غذا برای خانواده‌های نیازمند استفاده شود.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: در شهر‌ها و روستا‌هایی که کمبود دارو وجود دارد، داروخانه‌های سیار راه‌اندازی کنید تا مردم برای تأمین دارو نیاز به حضور در مراکز استان‌ها نداشته باشند.

سرلشکر سلامی با تأکید بر استفاده از تمامی ظرفیت‌های سپاه و بسیج برای خدمت‌رسانی به مردم و مقابله با کرونا، خطاب به فرماندهان سپاه‌های استانی گفت: امروز عزاداری شما خدمت به بیماران کرونایی است و بسیجیان همانند حضرت ابوالفضل (ع) که در روز عاشورا علاوه بر جنگیدن آب‌رسانی می‌کرد، به مردم نیازمند و بیماران کرونایی خدمت‌رسانی کنند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها