جانمایی ۲ واگن قطار مسافربری در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان

«سلامی» گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده ۲ واگن قطار مسافربری از خراسان رضوی به سمنان جهت جانمایی در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان انتقال داده شد.
کد خبر: ۴۷۲۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷ - 17August 2021

سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس  در سمنان اظهار داشت: با برنامه ریزی‌های انجام شده ۲ واگن قطار مسافربری از خراسان رضوی به سمنان جهت جانمایی در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان انتقال داده شد.

وی گفت: بی تردید جایگاه حمل و نقل ریلی در دوران دفاع مقدس به عنوان یک راه ارتباطی در پشتیبانی و تدارکات جبهه‌ها نقش بسزایی داشته است تا جایی که به‌استثنای نیروی‌های مسلح و جهاد سازندگی، به دلایل فراوان نقش راه‌آهن در دفاع مقدس در میان همه دستگاه‌ها ممتازتر بود و میلیون‌ها رزمنده و اعزام مجددی‌ها به‌وسیله قطار به جبهه‌ها اعزام شدند.

این مسئول خاطر نشان کرد: اهمیت راه‌آهن از این جهات بود که مهمات را به شکل انبوه و به سرعت به جبهه‌های منتقل می‌کرد و از سوی دیگر کمک‌های مردمی و حمل آذوقه و موادغذایی مورد نیاز رزمندگان از طریق خطوط ریلی صورت می‌گرفت که در پیشبرد جنگ مهم بود.

سلامی ادامه داد: جانمایی واگن‌های قطار مسافربری در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان به جهت تببین تلاش و مجاهدت‌های کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی در دفاع مقدس و نیز برگزاری محافل خاطره گویی گروه‌های دانش اموزی و دانشجویی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

جانمایی ۲ واگن قطار مسافربری در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان

جانمایی ۲ واگن قطار مسافربری در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار