فرماندار شهرستان نظرآباد:

26 مرداد روز سراسر افتخاری که بر صفحات زرین انقلاب حک شد

«قاسمی مدانی» گفت: 26 مرداد سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است؛ روز سراسر افتخاری که بر صفحات زرین انقلاب حک شد.
کد خبر: ۴۷۲۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹ - 17August 2021

26 مرداد، روز سراسر افتخاری که بر صفحات زرین انقلاب حک شدبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، «ارسلان قاسمی مدانی» فرماندار شهرستان نظرآباد در پیامی سالروز ورود آزادگان سرافراز را به میهن اسلامی تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

«بیست و ششم مرداد سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است؛ روز سراسر افتخاری که بر صفحات زرین انقلاب حک شد و یادآور ایامی پر از شور و شادی و معطر به حضور دوباره عزیزانی است که عطر شهیدان را با خود داشتند، انسان‌های سرافرازی که صبورتر از سنگ صبور و راضی‏‌ترین کسان به قضای الهی بودند.

در حقیقت، آزادگان هیچ‌گاه متعلق به یک مقطع از تاریخ نیستند بلکه همواره مانند روحی در همه ارکان این کشور و ملت جاری شده‌اند چراکه پیام و سیره آن‌ها، فریاد سربلندی و شکوهمندی ملت ایران اسلامی است که برای همیشه ماندگار است و در هر زمان و میدانی می‌توان از آن بهره جست.

لذا اینجانب با تبریک سالروز بازگشت سرافرازانه دلاورمردان غیور به میهن عزیز اسلامی، این روز بزرگ را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، تمامی آزادگان معزز، خانواده‌های شریف آنان و ملت بزرگ ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار