فرماندار کرج:

یکی از خاطره‌انگیزترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی 26 مرداد است

«قاسم‌پور» گفت: 26 مرداد یکی از خاطره‌انگیزترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است که شاهد حضور و آزادی مردانی بود که در راه عهد و پیمانی که با خدا بسته، مجاهدت کرده و استقامت ورزیدند.
کد خبر: ۴۷۲۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳ - 17August 2021

26 مرداد، یکی از خاطره‌انگیزترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، «غفور قاسم‌پور» معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج به مناسبت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی پیامی صادر کرد. متن این پیام بدین شرح است:

«سلام بر آزادمردانی که صبورانه رنج اسارت را تحمل نموده و با سرافرازی همچون کبوترانی رسته از بند، به آغوش میهن بازگشتند. 26 مرداد سال 69 میهن اسلامی شاهد حضور عزیزانی بود که پس از سال‌ها اسارت در زندان‌های مخوف رژیم بعث، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند.

سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، روز سراسر افتخاری است که بر صفحات زرین انقلاب حک شد و یادآور ایامی مملو از شور و شادی و معطر به حضور دوباره عزیزانی است که عطر شهیدان را با خود داشتند.

این روز یکی از خاطره‌انگیزترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است که شاهد حضور و آزادی مردانی بود که در راه عهد و پیمانی که با خدا بسته، مجاهدت کرده و استقامت ورزیدند و بعد از بازگشت به ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف اجتماعی و سازندگی سرمشق و نمونه‌ای برای صلابت و استقامت مردان و زنان ایران اسلامی شدند.

ایام سال گشت این خاطره بزرگ را به تمامی آزادگان معزز و خانواده‌های شریف آنان و تمامی آزادمردان گرامی تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم و سلامتی و توفیق همه آزادگان و ایثارگران عزیز را از خداوند منان خواستاریم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار