در پیام نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید مطرح شد؛

آزادگان غیرتمند پیروان اصیل مکتب عاشورا هستند

حجت‌الاسلام شکری با صدور پیامی سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را به آزادگان سرافراز و خانواده‌های گران‌قدرشان تبریک و تهنیت گفت.
کد خبر: ۴۷۲۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵ - 18August 2021

آزادگان غیرتمند پیروان اصیل مکتب عاشورا هستندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را به آزادگان سرافراز و خانواده‌های گرانقدرشان تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام وی به شرح زیر است:

«همزمان شدن سالروز بازگشت آزادگان سرافراز با ایام محرم و عاشورای حسینی (ع) یادآور پایداری و مقاومت اهل‌ بیت (ع) در برابر ظالمان ستمگر و نیز رنج و پایداری آزادگان ثابت‌قدم در برابر دژخیمان بعثی است. به‌ یقین آزادگان غیور ما با الگو قرار دادن بازماندگان عاشورا و تأسی به آن‌ها توانستند سال‌های سخت اسارت را تحمل و از این امتحان الهی چون الماس‌هایی درخشان سربلند و سرافراز بیرون بیایند. الماس‌هایی که بهترین روایت از زیست مبارزه‌گونه آنان در کلام مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) آمده که فرمودند: دوران اسارت، کوتاه‌شده‌ قرن‌هایی است که انسان‌های بااستعداد را به الماس‌های درخشان تبدیل کرده است.

نقش خانواده‌های آزادگان در ساختن این حماسه جاویدان بی‌بدیل بوده است. چه پدران و مادران و همسرانی که با صبر و بردباری چشم‌انتظار عزیزان خود ماندند و این ایام پرشکوه را دیدند و چه آنان که رخ در نقاب خاک کشیدند و نشان افتخار تربیت چنین مردان غیرتمندی را برای خود جاودان ساختند. صبر و پایمردی آزادگان و خانواده آن‌ها آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد از همین روی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در مقام صبر خاندان آزادگان آن‌ها را موجب روسفیدی اسلام و انقلاب دانستند.

آزادگان غیرتمند ما نشان دادند پیروان مکتب عاشورا باید از جان‌ودل و با عمق وجود خود راه راستین امام حسین (ع) را ادامه دهند چراکه پیام اصلی نهضت امام حسین (ع) این است که زندگی با ظالمین ننگ است و مرگ در برابر آن بسیار ارزشمند است.

اینجانب وجود ارزشمند شما سرمایه‌های بی‌بدیل استقامت و پایداری را ارج نهاده و سالروز بازگشت غرور آفرینانه‌تان را فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به فداکاری و جان‌فشانی و مقاومت‌های عارفانه می‌دانم. از خداوند متعال برای شما و خانواده گرامی‌تان سلامت و عافیت مسألت دارم.»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار